نحوه استعلام کارت‌های پایان خدمت و معافیت سربازی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان نحوه استعلام کارت‌های معافیت وپایان خدمت سربازی برای مراکز دولتی و شرکت‌های خصوصی را اعلام کرد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تمامی ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی می‌توانند برای استعلام کارت‌های معافیت و پایان خدمت سربازی از طریق دفاتر پلیس+۱۰ اقدام کنند و پاسخ استعلام‌ها نیز پس از بررسی به نشانی متقاضیان ارسال می‌شود.

سرهنگ مهرداد پناهپوریان افزود:براساس ماده ۶۳ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در مؤسسات دولتی وغیر دولتی از قبیل کارخانه‌ها، شرکت‌ها، آموزشگاه‌ها، کارگاه‌ها بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه‌ها به کارگیری گیرند توسط فراجا، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارتخانه صنعت معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضائی معرفی می‌شوند و مجازات این گونه افراد برای بار اول هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر هزینه سالانه ۳ سرباز است.

او گفت:ثبت نام مشمولان غایب در مراکز آموزشی خصوصی و آزاد برای ارائه آموزش به منزله به کارگیری مشمول غایب محسوب و مشمول مجازات‌های مندرج در ماده ۶۳ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی خواهد شد.


سرهنگ پناهپوریان گفت: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا مراجعه به پیام رسان‌های داخلی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوط به این حوزه مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.