ایمانیه:

۱۵ خرداد، استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد

استاندار فارس گفت: هرچند اتفاقات ۱۵ خرداد مصیبتی بزرگ برای ملت بود، اما با خواست و اراده مردم، این روز به سرآغاز جنبش ملت تبدیل شد و استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد.

محمد هادی ایمانیه در پیامی به مناسبت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، افزود: ۱۵ خرداد روز قیام مردم جان برکفی است که به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند تا سلطه طاغوتیان را از کشورشان برچینند.

استاندار فارس گفت: این روز نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران و یادگاری از پیوند معنوی توده‌های عظیم مردم ایران است.

او گفت: همه ما وظیفه داریم با توکل به ذات مقدس الهی، حرکت بزرگ امام انقلاب را ادامه دهیم و با همبستگی و اتحاد از گردنه‌های دشوار پیش رو عبور کنیم.

ایمانیه، ضمن گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: ایشان نظریه پرداز و معمار بزرگی بود که با نگرش عمیق خود از فرهنگ اسلامی، استقلال جامعه و خود باوری را به ملت هدیه داد.

نماینده عالی دولت در فارس گفت: چهاردهم خرداد ۱۳۶۸ برای ایرانیان و همه آزادیخواهان و ظلم ستیزان جهان یادآور رحلت غمبار بزرگ مردی است که با خروش مردانه و قیام دلیرانه خود عظیم‌ترین انقلاب دینی را رقم زد.

او گفت: این روز بعنوان یکی از خاص‌ترین روز‌ها در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، روزی که با رفتن امام امت، غمی جبران ناپذیر و ابدی بر دل‌های مردم نهاد، روزی که یادآور حماسه‌های جاودان ملت ایران اسلامی در عشق و ارادت به آن رهبر فرزانه است.

ایمانیه ضمن تسلیت سی و چهارمین سالگرد رحلت جان‌سوز امام امت، به همگان توصیه کرد که راه، کلام و گفتار امام را سرلوحه امور خویش قرار دهند.

استاندار فارس همچنین از مسئولان اجرایی استان خواست از هیچ خدمتی نسبت به امت امام راحل فروگذاری نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار