واگذاری خودرو‌های جدید ون به شهرداری‌های کشور آغاز شد

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: روند واگذاری ناوگان ون از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به شهرداری‌های کشور آغاز شده است.

وثوق نیا مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین  گفت: به منظور بهبود و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و بر اساس قرار داد منعقده بین وزارت کشور و شرکت ایران خودرو دیزل، روند واگذاری ناوگان ون از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به شهرداری‌های کشور آغاز گردید.

وثوق نیا افزود: واگذاری این خودرو‌ها به میمنت ولادت باسعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت از ۱۰ خرداد آغاز شده و در گام نخست، در ماه جاری ۶۱۰ دستگاه به شهرداری‌های مشمول این طرح واگذار خواهد شد.

وی اضافه کرد: خودرو‌های ون جدید دارای سقف بلند و فضای داخلی مناسب از لحاظ فاصله صندلی‌ها و راهرو بوده و کیفیت، امکانات و قابلیت‌های بهتری نسبت به ون‌های فرسوده فعلی دارد و مجهز بودن به تکنولوژی AVL جهت پایش پیمایش مسافت‌های طی شده، از دیگر مزایای این خودرو‌ها می‌باشد. 

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: هم اکنون حدود ۴۷ دستگاه تاکسی ون که ظرفیت جابه‌جایی ۱۰ مسافر را دارد در ناوگان سازمان تاکسیرانی مشغول فعالیت است که امیدواریم با جایگزینی این تاکسی‌های ون، گام مهم و مؤثری در جهت رفاه حال شهروندان و تاکسیرانان و ارتقای سیما و منظر شهری برداشته شود.

برچسب ها: جهاد کشاورزی ، کشت جو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.