پیشرفت ۵۷ درصدی ۱۶ پروژه پل و ابنیه فنی در استان قزوین

رییس اداره نگه داری ابنیه راه‌های استان قزوین گفت:در حال حاضر ۱۶ پروژه ابنیه فنی و پل با پیشرفت ۵۷ درصدی در سطح راه‌های استان در حال اجرا هستند.

هاشم ابراهیم آبادی رییس اداره نگهداری ابنیه راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: مرمت و بازسازی پل‌های خسارت دیده از سیل در حوزه استحفاظی استان، تعمیر و مرمت نقطه پرتصادف محور قزوین - رشت محدوده الوندی و بازسازی دیوار حائل محور قزوین - رشت از جمله پروژه‌های فعال این استان است.

وی اضافه کرد:در حال حاضر ۶هزار و ۱۸۳دستگاه پل و ۱۲ تونل در سطح راه‌ها با تلاش مستمر راهداران استان قزوین تعمیر و نگهداری می‌شوند.

ابراهیم آبادی، شناسایی و تعمیر پل‌ها و ابنیه فنی را وظیفه مهم این اداره عنوان کرد و گفت: در همین راستا تنقیه پل‌ها و آبرو‌ها یکی از اقدامات مستمر این اداره کل برای جلوگیری از خسارات احتمالی به پل‌ها و هدایت آب‌های سطحی است.

رییس اداره نگه داری ابنیه راه‌های استان قزوین افزود: علاوه بر این، بازدید‌ها و بازرسی‌های فنی مستمر برای بررسی وضعیت پل‌ها و ابنیه فنی، برای حصول اطمینان از ایمنی سازه‌ای و بررسی پل‌ها به منظور عبور سیلاب و جلوگیری از بحران‌های احتمالی نیز به طور مستمر در طول سال از سوی کارشناسان این اداره انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.