رادیو مازندران صدای برتر استان‌ها

رادیو مازندران در ارزیابی عملکرد سالانه رادیو‌های استانی رتبه نخست کشور را کسب کرد.

بهرام دارابی معاون صدای صدا و سیمای مازندران گفت: صدای مرکز مازندران در ارزیابی عملکرد سالیانه و رتبه بندی شبکه‌های رادیویی اداره کل صدای استان‌ها با احتساب شاخص نظرسنجی در سال ۱۴۰۱ رتبه اول رادیو‌های استانی را کسب کرد.

او افزود: براساس ارزیابی عملکرد اداره کل صدای استان‌ها، رادیو مازندران با کسب رتبه نخست، رادیوی برتر صدای استان‌ها شد.

دارابی ادامه داد: رادیو مازندران این موفقیت را مرهون تولید برنامه‌های متنوع و با میانگین کیفی بالا براساس میل و نیاز مخاطب و با موضوعات مختلف برای مخاطبین خود در سراسر استان و اقبال مخاطبان وفادار خود به این رسانه گرم است.

معاون صدای صدا و سیمای مازندران گفت: براساس جمع بندی کلی ارزیابی‌های فصلی و سالیانه بدون احتساب شاخص نظرسنجی، رادیو مازندران مقام اول را در بین استان‌های کشور کسب کرد.

دارابی افزود: در بخشی از این تقدیرنامه اهدا شده به صدای مازندران، برنامه ریزی، هدایت استعداد‌های هنری و بکارگیری ظرفیت‌های مجموعه در راستای سند تحول رسانه ملی مهمترین عامل در برنامه سازی‌ها و کسب رتبه اول عنوان شد.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ رادیو مازندران توانست به رتبه‌ی نخست کشور در ارزیابی‌های ستادی مراکز استان‌ها دست یابد و صدای پیشتاز در بین استان‌های کشور شد.

معاون صدای صدا و سیمای مازندران گفت: بهمن یدالهی تهیه کننده برنامه " شب‌های ایران"، " مهدی قاسم زاده" تهیه کننده مستند " قصه شیرین و سیمین" و " هنگامه داوودی"تهیه کننده برنامه " شما بپرسید" در ارزیابی اداره کل صدای استان‌ها در سال ۱۴۰۱ موفق به کسب رتبه برتر در بین استان‌های کشور شدند.

وی یادآور شد: بیش از صد عنوان برنامه رادیویی در حال حاضر تولید و پخش می‌شود و رادیو مازندران جزو نخستین رادیو‌های استانی بوده که توانسته بخش رادیو را به صورت شبانه روزی فعال کند و همچنان نیز در این عرصه در سطح کشور پیشتاز است.

وی عنوان کرد: توجه به برنامه‌های بومی ومسابقات شاد محلی به صورت روتین در حال پخش است و توجه به برنامه‌های مناسبتی، تنوع خاصی به برنامه‌های رادیو مازندران بخشیده است و تلاش داریم تا نشاط و امیدآفرینی را در میان مردم مازندران گسترش دهیم.

معاون صدای صدا و سیمای مازندران اعلام کرد: تولیدات رادیو مازندران بر اساس آداب و رسوم و باور‌های مردم این استان می‌باشد و به همین دلیل همکاران در تلاش برای تولید برنامه‌های مفید و به روز برای مخاطبان استان هستند.

بهرام دارابی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های ما پیگیری مطالبات مردمی است که در این راستا با دعوت از مسؤولان مربوطه، و طرح پیشنهادات از سوی مردم در تلاش برای رفع مشکلات مردمی هستیم.

وی افزود: مهم‌ترین مسئله در تولید محتوا و برنامه برای ما مقوله هدایت فرهنگی جامعه، حفظ همبستگی ملی، ترویج سبک ایرانی اسلامی و تقویت هویت ایرانی اسلامی است که به عنوان سرتیتر‌های محوری رسانه ملی در تلاش برای تحقق و ایفای صحیح رسالت رسانه‌ای هستیم.

معاون صدای صدا و سیمای مازندران گفت: تقویت باور‌های مردم، توجه به توسعه استان، روایت پیشرفت‌های اقتصادی، ورزشی، فرهنگی، علمی نیز از اولویت‌های ما در تولید برنامه است.

دارابی افزود: رادیو مازندران رسانه‌ی شنیداری گرم و همراه با مردم برای تمام مناسبت‌های سال ویژه برنامه‌های مختلفی را تدارک می‌بیند که می‌توان به ویژه برنامه‌های قربان تا غدیر اشاره کرد.

وی گفت: از برنامه‌های پرمخاطب رادیو مازندران گلبانگ ساحل است که در تابستان امسال به خاطر فاصله کوتاه زمانی تا ماه محرم پخش نخواهد شد و ویژه برنامه شادعصر گاهی نماشون بصورت ویژه تقدیم مخاطبان عزیز خواهد شد.

معاون صدای صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه تمام موفقیت‌ها مرهون هدایت‌ها وهمکاری مدیرکل صداو سیمای استان دکتر هادی ابراهیمی است که از صاحب نظران عرصه رسانه واساتید برجسته دانشگاه است، خاطر نشان کرد: وی با شناخت رسانه و تجربیات فراوانی در این راستا موجبات تعالی رسانه را فراهم کرده است.

دارابی همچنین از تلاش هنرمندان برجسته رادیو مازندران که بصورت شبانه روز درحال خدمت رسانی به مردم درعرصه رسانه هستند قدردانی کرد و افزود: مدیران تولید و پخش، کارشناسان مختلف دربرنامه‌های رادیو مازندران بدون منت بارسانه تعامل دارندو همچنین تلاش سازنده‌ای با رادیو مازندران دارند و موفقیت رادیو مازندران مرهون تلاش و همکاری همه عوامل و وحدت و انسجام برای تعالی و رشد استان مازندران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.