بیش از ۴۳ میلیارد ریال صرف بهسازی تجهیزات درمانی خواف شد

رییس شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: افزون بر ۴۳ میلیارد ریال برای بهسازی و نوسازی تجهیزات درمانی بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان در امسال هزینه شده است.

علی اکبر شاه قاسی گفت: با توجه به گذشت ۲۰ سال از بهره‌برداری تجهیزات بیمارستان ۲۲ بهمن خواف، بسیاری از وسایل و تجهیزات این بیمارستان مستهلک شده و کارایی لازم را ندارد.

وی ادامه داد: بهسازی و نوسازی تجهیزات بیمارستان ۲۲ بهمن خواف در دستور کار قرار گرفت و با خرید و نصب یک دستگاه دیالیز "فرزینیوس" به قیمت ۱۰ میلیارد ریال زمان انتظار بیماران جهت دیالیز به میزان زیادی کاهش یافت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف بیان کرد: همچنین با خرید و نصب دستگاه جدید (آر او) دیالیز که وظیفه تصفیه و سختی گیری آب را برعهده دارد، کیفیت خدمات بخش دیالیز ارتقا پیدا کرده است.

شاه قاسی خاطر نشان کرد: دستگاه لباسشویی بخش «لنژری» بیمارستان این شهرستان نیز فرسوده و غیر قابل استفاده بود که با خرید و نصب دستگاه جدید به مبلغ سه میلیارد ریال ملزومات این بخش نوسازی شد.

وی گفت: خدمت دیگر در جهت رفاه حال بیماران نصب و راه اندازی دستگاه هواساز با ظرفیت اسمی ۴۰ تن در بیمارستان ۲۲ بهمن خواف بوده که با صرف ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تعدادی از قطعات آن خریداری شد، بدین ترتیب در فصول گرم، تهویه مطبوع بخش‌ها و سایر فضا‌های بیمارستان تامین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.