ضرورت توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان بروجن

فرماندار بروجن بر توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان این شهرستان تاکید کرد.

فتاح کرمی در آیین معارفه رئیس دانشکده علوم‌پزشکی بروجن با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان این شهرستان گفت: ارتقای کمی و کیفی زیرساخت‌های دانشکده علوم‌پزشکی بروجن در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار بروجن تاکید کرد: دریافت مجوز ماده ۲۳ برای ارتقای شاخص‌های مرتبط با دانشکده علوم‌پزشکی بروجن ضروری در دستور کار قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان بروجن افزود: عزل رئیس بیمارستان بروجن اتفاق جالب و زیبایی برای بروجن نبود و کادر پزشکی، پرستاری و درمان این شهرستان ناراحت شدند.

کرمی اعلام خبر قطعی برق بیمارستان بروجن از صبح تا ساعت ۱۵ در روز سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را نادرست بیان کرد و ادامه داد: در این روز، برق شهر از ساعت ۱۱:۰۷ تا ظهر قطع بوده است و بعد از این قطعی، برق بیمارستان از طریق ورود ژنراتور به مدار برقرار می‌شود.

وی اظهار داشت: هنگام حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان بروجن اتاق عمل، آی. سی. یو (ICU) با ۱۲ بیمار و اورژانس فعال بودند و فقط بخش سی. تی. اسکن (CT SCAN) و ام. آر. آی (MRI) به‌علت حفاظت و حراست از دستگاه‌های آن‌ها غیرفعال بوده است.

کرمی گفت: حتی در صورت لزوم انجام سی. تی. اسکن (CT SCAN) و ام. آر. آی (MRI) به‌صورت فوری، امکان اعزام بیمار به بیمارستان‌های همجوار وجود داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
فقط دلیل عزل رییس بیمارستان ، انحراف افکار عمومی از گرانی دارو و خدمات پزشکی و بی لیاقتی وزیر است ولاغیر.