مدیریت و اتخاذ تصمیمات بهنگام در شرایط مختلف و بویژه در مواردی که با سلامت مردم در ارتباط است از وظایف اصلی روسای بیمارستان‌ها محسوب می‌شود.

 شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ وزیر بهداشت در بازدید از بیمارستان بروجن شاهد بلاتکلیفی و نارضایتی برخی بیماران در بخش‌های مختلف از جمله اورژانس، سی‌تی اسکن، ام آر‌ای و ... بود که علت آن قطعی برق گزارش شد.

انتظار می‌رفت با وجود امکان استفاده از برق اضطراری خدمات رسانی به بیماران انجام شود، اما به علت سوء مدیریت و ترک فعل، شماری از بیماران از صبح تا حدود ساعت۱۵ معطل و از دریافت خدمات درمانی محروم بودند، و حال آن که ترک فعل یاد شده، خلاف تأکید وزیر بهداشت دولت مردمی بر اصل دسترسی آسان و بهنگام به خدمات سلامت بود.

قابل ذکر است افتتاح ساختمان بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن در دولت دوازدهم صورت گرفته و ارتباطی با برکناری رییس این بیمارستان ندارد.


بیشتر بخوانید


همچنین تجهیزات تخصصی از جمله ام آر ای، سی تی اسکن و ... که جذب آن برای استان‌ها به سادگی امکان پذیر نیست، طی یکسال اخیر با هدف تحقق عدالت در سلامت بویژه در مناطق کم برخوردار، به بیمارستان‌های استان اختصاص یافته تا با مدیریت صحیح مورد استفاده و به بیماران خدمات رسانی گردد.

گفتنی است: سفر دو روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به استان چهارمحال و بختیاری جمعه و شنبه ۱۲ و ۱۳ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور در ۶ شهرستان شهرکرد، کوهرنگ، فارسان، لردگان، خانمیرزا و بروجن صورت گرفت. ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل (ره)، دیدار با مقامات ارشد استانی، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی، بازدید از بیمارستان ها، بررسی روند ارائه خدمات درمانی وعیادت از بیماران با اهدای گل از جمله مهم‌ترین برنامه‌های وزیر بهداشت در این استان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
فقط دلیل عزل رییس بیمارستان ، انحراف افکار عمومی از گرانی دارو و خدمات پزشکی و بی لیاقتی وزیر است ولاغیر.
آخرین اخبار