لزوم تأمین و آموزش نیروی انسانی متخصص و فنی واحد‌های تولیدی در اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: اداره‌کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان اردبیل با احصای نیازمند‌های واحد‌های تولیدی، در تأمین و آموزش منابع انسانی متخصص و فنی اهتمام داشته باشد.

یاسر عبداللهی عابدمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در مراسم تجلیل از برگزیدگان بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با اشاره به افزایش مهارت‌آموزی در استان نسبت به سال گذشته اظهار کرد: لازم است اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان برای افزایش مهارت‌آموزی طی سال جاری، هدف و برنامه پیشبردی داشته باشد.

او با قدردانی از تلاش‌ها و مقام‌های کسب شده توسط تعدادی از مهارت‌آموزان در مسابقات ملی مهارت، ادامه داد: برای جذب مهارت‌آموزان در واحد‌های تولیدی و همچنین پرداخت تسهیلات به آن‌ها جهت کارآفرینی، حمایت‌هایی را خواهیم داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل افزود: برخی شرکت‌ها نیازمند جذب نیرو‌های تخصصی از داخل استان اردبیل هستند که از اداره‌کل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان انتظار می‌رود با احصای نیازمند‌های واحد‌های تولیدی، در تأمین منابع انسانی متخصص و آموزش نیرو‌های ماهر و فنی اهتمام داشته باشد.

عبداللهی عابد با اشاره به برگزاری حدود ۱۰۰ نشست ستاد تسهیل تولید استان اردبیل برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی با حضور مسؤولان و سرمایه‌گذاران، بیان کرد: استاندار اردبیل تأکید و اهتمام جدی بر حمایت از واحد‌های تولیدی و تسهیل‌گری موضوع تولید و اشتغال در استان دارد.

گفتنی است؛ در این مراسم از محمد کریمی برنده مدال طلا در رشته کابینت‌سازی، علیرضا محرم‌زاده برنده مدال برنز در رشته لوله‌کشی و گرمایشی و هادی دلقوی برنده مدال برنز در رشته جواهرسازی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.