افتتاح استخر شنای استادیوم آزادی اسدآباد پس از ۳۰ سال

دیروز پس از ۳۰ سال انتظار طرح استخر سرپوشیده استادیوم آزادی اسدآباد به نام استخر شنای «سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور استاندار همدان و هیأت همراه و مسئولان و مردم شهرستان به بهره برداری رسید.

استاندار همدان در حاشیه افتتاح این طرح ورزشی گفت: استخر سرپوشیده استادیوم آزادی اسدآباد یکی از مهمترین طرح‌های ملی ورزشی شهرستان بوده که اتمام این پروژه از بیش از سه دهه گذشته به عنوان یکی از مطالبات ورزشکاران به‌ویژه جوانان و نوجوانان بوده این شهرستان بوده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: این طرح در سال ۷۲ کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن در سال ۷۵ آغاز شده و در سال ۹۸ مورد افتتاح قرار می‌گیرد، اما بلافاصله به علت برخی نواقص و مشکلات از مدار خدمات رسانی خارج می‌شود.

او تصریح کرد: در مصوبات سفر ریاست جمهوری برای رفع نواقص این پروژه شاخص ورزشی شهرستان اعتباری افزون بر ۴۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد که تخصیص آن در سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال بوده و با اعتبار اختصاص یافته از محل سفر نواقص طرح مرتفع و این پروژه در سالگرد رحلت امام راحل و ۱۵ خرداد به بهره برداری رسید.

استاندار همدان زیربنای این طرح را ۱۲۰۰ مترمربع دانست و گفت: برای این طرح اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است ضمن اینکه سونای خشک، سونای بخار جکوزی، رختکن و دوش، سرویس بهداشتی و سالن بدنسازی را از جمله امکانات این مجموعه ورزشی می‌توان برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: در رابطه با حفر چاه این استخر با دریافت مجوز سال گذشته، ۷۰۰ میلیون تومان تخصیص اعتبار نقدی برای آن گرفته شده و تخصیص آن را در ۲۴ اسفندماه سال گذشته اعلام کردند که با حفر و احداث این چاه علاوه بر استفاده از چاه فوق برای استخر شنا، برای آبیاری زمین چمن استادیوم آزادی نیز از آن استفاده خواهد شد.

علی حقیقی گفت: سه کار باید در طرح استخر شنای آزادی برای تکمیل نهایی طرح انجام می‌شد که تأییدیه گاز، تأمین آب و بحث تجهیزات سه اقدام مهم در این طرح بود.

برچسب ها: استخر ، ورزشکاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.