رویداد جذاب مادر دختری با حضور خانواده اسکیت شهرستان یزد

رویداد جذاب مادر دختری با حضور مادران و دختران به همت هیات اسکیت شهرستان یزد و با همکاری مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران برگزار شد.

محمدهادی آقایی رئیس هیات اسکیت شهرستان یزد  در رویداد جذاب مادر دختری گفت: دختران ایرانی همواره در سطوح مختلف به ویژه ورزش قهرمانی نمایش‌های درخشانی داشتند و توجه به توسعه و ترویج ورزش در میان آن‌ها از ضروریات جامعه امروز است.

او با بیان اینکه از ورزش بانوان حمایت می‌کنیم، گفت: به منظور ایجاد شور و نشاط میان دختران و بانوان همواره سعی در برگزاری مسابقات و جشنواره‌هایی ویژه این عزیزان داریم و از توسعه ورزش به ویژه اسکیت در میان بانوان حمایت می‌کنیم.

 آقایی در ادامه به حضور حداکثری ورزشکاران به ویژه اسکیت بازان در اینگونه مراسمات تاکید کرد و گفت: برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف مستلزم همراهی جامعه اسکیت شهرستان و حتی استان می‌باشد؛ امیدوارم مربیان این رشته همراهی بیشتری با مجموعه هیات اسکیت شهرستان داشته باشند تا با همدلی بتوانیم برای ورزشکاران کار‌های بیشتر و بهتری انجام دهیم.

در این رویداد جذاب قریب به ۴۰ نفر از دختران به همراه مادران خود در مسابقات نقاشی و آشپزی شرکت کردند که در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا و با شاخه‌های گل و لوح تقدیر از تمامی شرکت کنندگان به رسم یادبود تجلیل شد.

 همزمان با دهه کرامت و به منظور گرامیداشت مقام والای دختر، رویداد مادردختری با حضور دختران ورزشکار و مادران آن‌ها در مجموعه ورزشی کارگران غدیر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار