کش رو زن حرفه‌ای در کرمانشاه دستگیر شد/توقیف محموله ۸ تنی آرد قاچاق

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی مرکز استان در عملیاتی موفق به دستگیری کش رو زن حرفه‌ای و کشف ۹ فقره سرقت از وی شدند.

علیرضا دلیری رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند فقره کش رو زنی در شهر کرمانشاه ماموران انتظامی شهرستان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۷ ابوذر با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

دلیری گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۹ فقره سرقت کش رو زنی تلفن همراه در کرمانشاه اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف محموله ۸ تنی آرد قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۸ تن آرد قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی حسن آباد "روانسر"، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

احمد رستمی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی هشت تن آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوزی بود، کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله قاچاق ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر ادامه داد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد

کشف ۲ هزار و ۸۹۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

ماموران انتظامی قصرشیرین موفق به کشف ۲ هزار و ۸۹۰ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۴۷۵ میلیون ریال در این شهرستان شدند.

ماموران یگان امداد قصرشیرین در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی موفق به شناسایی چند دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل سوخت قاچاق در این شهرستان و حوالی پایانه مرزی خسروی شدند.

در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی مجموعا ۲ هزار و ۸۹۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین به ارزش ۴۷۵ میلیون ریال کشف شد.

در این راستا سه دستگاه کامیون و پنج دستگاه موتورسیکلت توقیف و پرونده‌های تشکیل شده به مراجع قضائی ارسال شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار