نظارت و کنترل بر ۱۵۱۲ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان از اجرای طرح کنترل و نظارت بر هزار و۵۱۲ دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی جاده‌ای در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

 روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد، از اجرای طرح کنترل و نظارت بر هزار و ۵۱۲ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در حوزه تحت پوشش این اداره کل طی دو ماهه امسال و افزایش ۴۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: این طرح در قالب ۸۹ مانور صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت ایمنی در سفر و ضرورت ارتقای ایمنی مسافران گشت‌های طرح کنترل و نظارت در محورهای پر تردد استان مستقر هستند.

وی افزود: این طرح با هدف بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون بر تخلفات رانندگی، ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، توسط این اداره‌کل و با همکاری پلیس راه استان به صورت مستمر در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در زمینه کنترل‌های میدانی ناوگان مسافری، رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی، جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، اسناد و مدارک حمل و نقلی در دستور کار قرار دارد.

کرد گفت: نتایج حاصل از گشت و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در استان جمع‌بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱، ۱۲و۱۴ استانی ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رأی لازم صادر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار