رئیس دونتسک: اوکراین باید ۵۰۰ کیلومتر از مرز‌های روسیه فاصله بگیرد

سرپرست موقت جمهوری دونتسک اعلام کرد اوکراین باید ۵۰۰ کیلومتر از مرز‌های روسیه فاصله بگیرد تا نتواند مناطق مسکونی را بمباران کند.

 دنیس پوشیلین، سرپرست موقت جمهوری دونتسک امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که در حال حاضر لازم است نیروهای اوکراینی حداقل ۵۰۰ کیلومتر از مرزهای مناطق جدید دور شوند.

به گزارش تاپ وار، او در ادامه افزود: عقب راندن نیروهای اوکراینی واقعاً ایمن سازی مناطق جدید روسیه را از گلوله باران مداوم راکتی و توپخانه نیروهای مسلح اوکراین امکان پذیر می کند. اما این عقب راندن نیز نمی‌تواند مشکل را حل کند. نظر من این است که تا زمانی که اوکراین به طور کامل آزاد نشده باشد این وضعیت ادامه دارد.

پوشیلین در ادامه گفت که آن‌ها می‌دانند با چه کسانی روبرو هستند. او ابراز افسوس کرد که کی‌یف کاملا دست نشانده غرب است و این کشورهای غربی هستند که برای اوکراینی‌ها تعیین و تکلیف می‌کنند.

پیشتر نیکلای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه، گفته بود که اوکراین پس از اتمام جنگ، باید به کشوری بی طرف تبدیل شود. با این وجود، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو اعلام کرد که اگر کی‌یف در درگیری پیروز نشود، صحبت درباره عضویت اوکراین در ائتلاف آتلانتیک شمالی بی معنی است.

بنابراین، مقامات غربی طرف اوکراینی را کاملا روشن کردند که باید تا آخر عملیات نظامی علیه روسیه انجام دهند، در غیر این صورت هیچ حمایتی از سوی کشورهای غربی وجود نخواهد داشت و کی‌یف باید این موضوع را فراموش کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
اوکراینی = جنایتکار به شهروندان روس تبار
آخرین اخبار