سارقی که دوست مالباخته بود/اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سیزدهم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت:  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در شهر الوند، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی شهرستان البرز برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از شگرد‌های پلیسی و بررسی تخصصی از محل وقوع جرم، سارق را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه سارق یکی از دوستان شاکی بوده که با جلب اطمینان مالباخته، وی را به منزل خود دعوت کرده و پس از برداشتن کلید‌های منزل وی به بهانه خرید از منزل خود خارج شده و بلافاصله به منزل دوست خود مراجعه و اقدام به سرقت طلا‌ها کرده است خاطر نشان کرد:در بازدید از منزل متهم حدود ۸ میلیارد ریال طلاجات سرقت شده کشف و با هماهنگی قضائی به شاکی تحویل داده شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح حوزه‌های کلانتری غیاث آباد و پاسگاه کورانه اجرا شد.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: در این طرح ماموران با شناسایی پاتوق‌ها و محل‌های فعالیت خرده فروشان مواد مخدر و همچنین کنترل محور‌های مواصلاتی موفق شدند: ۵۰۰ گرم مواد مخدر و ۵ نفر سارق، معتاد و خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت:کشف یک دستگاه خودرو سرقتی، ۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف و تعدادی آلات وادوات مصرف و توزین از توفیقات این طرح طی ۲۴ ساعت بوده است.

سرهنگ خدایی ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت خوب مردم با پلیس، خاطر نشان کرد: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرایم و از همه مهمتر جلب اعتماد عمومی شهروندان است و از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.