قیمت میوه ۲۰ تا ۳۰ درصد ارزان شد

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به فراوانی عرضه و گرمای هوا، قیمت میوه نسبت به روزهای قبل ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یافته است.

آقای مصطفی دارایی نژاد از کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت میوه در بازار خبر داد و گفت: با توجه به گرمای هوا و فراوانی بار، قیمت تمامی اقلام میوه، صیفی و فرنگی جات نسبت به روزهای قبل کاهش داشته است‌.

او قیمت هر کیلو گیلاس تکدانه را ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: اکنون هر کیلو هلو با نرخ ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان، توت فرنگی گرگان ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان، توت فرنگی بهنمیر ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان، توت فرنگی گلخانه ۶۰ هزار تومان، توت سفید ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان، زردآلو ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان، انگور یاقوتی ۷۰ تا ۹۰ هزار تومان و خیار ۸ تا ۱۵ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود که با احتساب ۳۰ درصد سود بر مبنای فاکتور باید بدست مصرف کننده برسد.

دارایی نژاد قیمت هر کیلو هندوانه را ۹ تا ۱۰ هزار تومان، طالبی ۸ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۰ هزار تومان و جانا ۱۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان درباره آخرین وضعیت قیمت میوه های وارداتی گفت: قیمت کنونی هر کیلو موز اکوادور ۶۵ هزار تومان، موز هندی ۵۵ تا ۵۸ هزار تومان و انبه پاکستانی ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان است که با گرمای هوا پیش بینی می شود که قیمت مجدد کاهش یابد.

او گفت: با توجه به شرایط عرضه و فراوانی بار پیش بینی می شود که قیمت میوه در هفته آتی مجدد ۵ درصد کاهش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار