قیمت اعلام شده پژو ۲۰۷ با موتور tu ۳ متقاضیان را گلایه‌مند کرد

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از قیمت اعلام شده خودروی پژو ۲۰۷ با موتور tu ۳ گلایه کردند.

  • خودروی پژو ۲۰۷ با موتور tu ۳ در لیست خودرو‌های پیش فروش شرکت ایران خودرو قرار گرفته بود، اما قیمت آن اعلام نشده بود این روز‌ها قیمت این خودرو اعلام شده است، اما قیمت اعلام شده آن صدای متقاضیان را درآورد.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از شورای رقابت درخواست رسیدگی به این موضوع را کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ را ۳۲۳ میلیون تومان قیمت گذاری کرده است این در حالی است که در فهرست قیمت خرداد ماه قیمت پژو ۲۰۷ با موتور TU۵ دنده‌ای با فرمان برقی ۳۱۸ میلیون تومان اعلام شد.


با سلام، بعد از مدت‌ها انتظار جهت قیمت گذاری خودروی ۲۰۷ با موتور tu۳ با کمال تعجب قیمت این خودرو بیشتر از پژو ۲۰۷ با موتور tu۵ که امکانات بیشتری دارد، اعلام شد. چراکه با هیچ منطقی در یک زمان خاص قیمت خودرو با آپشن کمتر نباید از قیمت همان خودرو با آپشن بالاتر بیشتر شود. از شورای رقابت درخواست تجدید نظر رسیدگی به این موضوع را داریم.


خواهش میکنم بررسی کنید چرا قیمت خودرو ۲۰۷ با موتور tu۳ در مقایسه با مدل‌های بالاتر با توجه به امکانات کمترش قیمتش بالاتر است. برای مثال پژوه ۲۰۷tu۵ با فرمان برقی، ترمز دیسکی چرخ عقب، رینگ آلمینیومی، و موتور tu۵ و با قیمت۳۱۸ میلیون تومان و پژو ۲۰۷tu۳ با فرمان هیدرولیک، ترمز کاسه‌ای عقب، رینگ فولادی و موتور tu۳ با قیمت ۳۲۳,۸۰۰,۰۰۰ تومان است.

لیست قیمت خودرو

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۴:۰۶ ۰۷ تير ۱۴۰۲
من خبر نداشتم موتور ۸سوپاپ آوردم خانه همان موتور ۲۰۶ تیپ ۲ پول دنا پلاس دادم یه ۲۰۶ تیپ ۲ بهم دادن
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
همه جا میگید خودروی ۲۰۷ tu3???!!! این اسمش ۲۰۶ با اتاق۲۰۷ با چند دکمه ی اضافه هست. داشبوردش هم ۲۰۶ هست. دیگه چرا میگید ۲۰۷!!! حساب کردم قیمت ۲۰۶ که۲۱۲میلیون هست ، این اتاق و امکاناتو بهش اضافه کنیم، قیمتش نباید بیشتر از ۲۶۰ تومن باشه. خدا لعنتشون کنه. مجبور شدم انصراف بدم .بنده اینقدر پول برای این ماشین نمیدم..کاش دنا پلاس نوشته بودم.
United States of America
احمد
۱۹:۳۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
امروز فهمیدم داشبوردشم ۲۰۶ هست. اصلاً این خودرو نباید با اسم ۲۰۷ tu3 اعلام میکردن که مردم رو گول بزنن. باید میگفتن ۲۰۶ با اتاق ۲۰۷.
با چند دکمه ی اضافه..
در کل به قیمت ۲۰۶ که ۲۱۲ میلیون هست این چیزارو اضافه کنیم، نباید قیمتش بیشتر از ۲۶۰ تومن اعلام میشد. پول دنا پلاس بدیم ، ۲۰۶ اتاق ۲۰۷ تحویل بگیریم؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۲:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
متاسفانه باقیمت اعلام شده شورای رقابت و شرکت ایران خودرو مشخص شده است که بدنه و اشخاص شد شورای رقابت به مردم مصرف کننده به نوعی خیانت کرده اند.
آخرین اخبار