زاهدان قهرمان رقابت‌های کونگ فو بانوان سیستان و بلوچستان شد

معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: رقابت‌های قهرمانی کونگ فو و هنر‌های رزمی استان با قهرمانی تیم زاهدان بکار خود پایان داد.

فهیمه موسوی معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: این دوره از رقابت‌های ورزشی در ۲ رده سنی نونهالان و نوجونان بانوان در زاهدان برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم‌های میرجاوه و زاهدان، عناوین دوم و سوم از این دوره از رقابت را از آن خود کردند.

معاون توسعه امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۱۲ ورزشکار بانوی این استان به صورت سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: این ورزشکاران بانوی سیستان و بلوچستان در ۴۴ هیات ورزشی استانی و ۲۲۰ هیات شهرستانی از جمله کریکت، بدمینتون، والیبال، ورزش‌های رزمی، شنا، دوومیدانی، آمادگی جسمانی، هندبال، تیراندازی، بسکتبال و پینگ پنگ فعالیت می‌کنند.
موسوی ادامه داد: با وجود استعداد‌های خوب ورزشی در میان بانوان سیستان و بلوچستان آنان در بسیاری از رشته‌ها از جمله ووشو، کاراته، کبدی، کریکت، تیراندازی و وزنه برداری در عرصه ملی خوش درخشیدند.
وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اهمیت گسترش ورزش‌های همگانی در بین بانوان ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف برای عمومی کردن ورزش در دستورکار این نهاد قرار گرفته که همه ساله با استقبال بسیار مطلوب این قشر از جامعه روبه رو می‌شود.
به گزارش ایرنا بیش‌از ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار