منابع غربی اعلام کردند که اوکراین ضدحمله‌ای که مدتها از آن صحبت می‌کرد را آغاز کرده است.

رسانه‌های غربی شامگاه امروز (پنج‌شنبه) در گزارش‌هایی از آغاز ضدحملاتی خبر دادند که اوکراین در چندوقت اخیر از آن بار‌ها صحبت می‌کرد.

نشریه نیویورک تایمز در گزارش خود مدعی شد: «ضد حمله مورد انتظار ارتش اوکراین علیه نیرو‌های روسیه آغاز شده است و مرحله‌ای جدید را با هدف بازگرداندن حاکمیت ارضی اوکراین و حفظ حمایت غرب در جنگ شروع می‌کند.»

 به گفته چهار نفر از نیرو‌های مسلح این کشور که خواستند نامشان فاش نشود، سربازان اوکراین حملات خود را در خط مقدم در جنوب شرق این کشور تشدید کردند.

این در حالیست که پیش از این «ایگور ژوکوا» مشاور رئیس‌جمهور اوکراین، در مصاحبه با یک نشریه انگلیسی، با ادعای اینکه کی‌یف به سلاح و مهمات بیشتری نیاز دارد تا بتواند یک ضد حمله موفق علیه نیرو‌های روسی انجام دهد، از کشور‌های اروپایی خواست تا تجهیزاتی که قول آن را داده بودند را زودتر به اوکراین برسانند.

پیشتر از آن هم هفته گذشته «میخائیلو پودولیاک» مشاور رئیس‌جمهور اوکراین، اعلام کرد که در حال حاضر نوعی کار برای افزایش شدت گلوله باران تجهیزات لجستیک روسیه به منظور کاهش توانایی‌های رزمی آن‌ها در آینده نزدیک و کاهش قدرت دفاعی آن‌ها در حال انجام است.

با وجود اینکه نشانه‌های واضح مبنی بر اینکه یک ضد حمله در راه است، پودولیاک نیز از فاش کردن تاریخ‌های مشخص خودداری کرد. چند هفته پیش رئیس‌جمهور اوکراین ادعا کرده بود این کشور زمان، نیرو و قدرت کافی برای شروع ضد حملات علیه روسیه را ندارد.

حمله مرموز به سد کاخوفکا که همچنان منشا مشخص نیست نیز مزید بر علت شده چرا که طرف روسی تاکید دارد اوکراین با این حمله تروریستی به دنبال جهت‌دهی به نیروهای روسی بوده تا بتواند آن‌ها را هدف قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
با این کارش یه کشتار بزرگ درپیش هست که روسیه یهو چند هزار نفر جون و..را قتل عام کنه !
هرکسم بود همین کارو میکرد . بلاخره جنگ ، جنگه و قویتر همیشه پیروز و روسیه که وانمیسته این ضد حملات نیروهاش و تسلیحاتشو از بین ببرن که ..
چند موشک قوی و اگه نیاز باشه چند موشک هایپر سونیکم اولش برای زدن سامانه ها و رادارها و... و بعدم دیگه پهبادها و موشکها زیرو رو میکنن اکراین و نیروها و تسلیحات غربی هدیه داده شده به اکراین را !! و باز زلنسکی دوره می افته با خانمش برای گرفتن تسلیحات بیشتر !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
مگه جنگ آب دروغ خیار به همین راحتی
Iran (Islamic Republic of)
علی بخشی
۰۹:۲۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
زلنسکی بایدتوسط محافظانش سقط بشه روسیه باره‌اش خواست که به آغوش روسیه بیادولی این یهودی نجست گوش نکردروسیه بخاطرغیرنظامیان خویشتن داری میکندامریکاوناتووغرب خطمقدم جنگ راازطریق بیشعوری همانندزلنسکی دلقک به راه انداخته درودبرپوتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
پس تا الان داشته حریف خسته میکرده الان شروع کرده واقعا چقدر زرنگه این شلنسگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
من از جنگ بیزارم و برای مردم بی گناهی که کشته یا اواره میشن متاسفم، اما از اینکه تمام عمرم، همین غربی ها از جمله اوکراین در خاور میانه جنگ و خونریزی به راه انداختن، سلاح و جنگ افزار فروختن و با پول این سلاحها برای مردمشون رفاه فراهم کردن بدم نمیاد که اونها هم کمی طعم ناامنی و جنگ رو بکشن، مخصوصا وقتی که پهپاداشو ما تامین کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
روسیه باید در همان مبدا ورود نابود کنه چرا تعلل می‌کنه معلوم نیست درحالی که طبق برآورد ها توان نابودی آنها را هم دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
باید بررسی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
به امید نابودی ارتش اشغالگر پوتین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
روسها و حامیان روسیاه دلخوش به این اندک نباشند،حمله اوکراین برای آزاد سازی خاک کشورش در موعد مناسب خواهد بود.متجاوز باید تنبیه اساسی شود.مثل صدام.هیتلر.و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
جنگ ایران و عراق و نزارید کنار این جنگ که بدجور شاکی میشم
ما رهبری مثل آیت الله خمینی داشتیم و صدام به دلیل روحیه ای که داشت ملعبه دست آمریکا شد برای نابودی جمهوری اسلامی
اما الان این زلنسکی که بازیچه آمریکا شده برای پیشبرد نقشه های شومش براش هم مهم نیست مردم اوکراین نابود بشن یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
خیلی پرتی از قضیه روسیه داره با همان سلف هیتلر میجنگه دوما روسیه کارایی خودشو در سوریه که به گونه ای جنگ جهانی بود نشون داده امید شکست روسیه واهی هست هرچند از جنگ بیزارم ولی چون جنگ نیابتی روسیه با شر عالم غرب و آمریکا هست دعا میکنم روسیه پیروز میدان شود
آخرین اخبار