اولویت بندی راه توفیق در حل مشکلات استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم اولویت بندی مسائل و مشکلات استان، گفت : بدون اولویت بندی و با اقدامات جزیره‌ای دستگاه‌ها توفیقی که باید در حل مشکلات استان نخواهیم داشت.

محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه عصر امروز (۱۸ خرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی با بیان اینکه سه نکته در بحث حل مسائل استان و شهرستان باید همواره مد نظر قرار گیرد، گفت : اولین نکته بحث شناسایی مسائل و مشکلات استان و شهرستان و اولویت بندی آنهاست.

وی تاکید کرد: اگر بدون اولویت بندی به حل مسائل و مشکلات بپردازیم، توفیقی که باید حاصل نخواهد شد.

صحرایی نکته مهم بعدی را بحث هم افزایی و همکاری دستگاه‌ها عنوان و تصریح کرد: اگر فقط تلاش کنیم و این تلاش‌ها جزیره‌ای باشد، موفقیتی که باید حاصل نمی‌شود.

وی افزود: پروژه‌های مهمی در سطح استان و شهرستان در دست اجراست که بدون همکاری دستگاه‌ها در اجرای آن‌ها توفیق نخواهیم داشت.

استاندار کرمانشاه گفت: یکی از همین پروژه‌ها طرح نهضت ملی مسکن است که پروژه‌ای در همین راستا امروز در شهرستان سنقر کلنگ زنی شد و اجرای این طرح بزرگ حتما نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط است.

صحرایی نکته سوم در حل مسائل و مشکلات استان و شهرستان سنقر را "پیگیری" عنوان کرد و افزود: متاسفانه برخی پروژه‌ها بعد از کلنگ زنی و اندکی پیشرفت عملا رها شده و فراموش می‌شوند، در حالی که اجرای این پروژه‌ها بر اساس نیاز مردم و جامعه تعریف شده و باید اجرای آن پیگیری شود.

استاندار کرمانشاه گفت: باید برای جذب اعتبارات پروژه‌ها و رفع مشکلات پیگیری کنیم تا پروژه سر موعد مقرر به بهره برداری برسد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.