آسفالت۱۰۲ هزار مترمربع از خیابان‌ها و معابر دزفول

شهردار دزفول گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱۰۲ هزار مترمربع روکش آسفالت در خیابان‌ها و معابر دزفول اجرا شده است.

محمد عتاب اهوازی گفت: عملیات روکش آسفالت مسیر خروجی علی کله، بخش‌هایی از خیابان‌های کشاورز، فردوسی جنوبی، امامت، مطهری جنوبی، مولوی، بهشتی جنوبی، زکریای رازی تا بلوار طباطبایی، آفرینش جنوبی، فردوس، سمیه، آب، استقلال، خسروی، مقاومت‌های ۱ تا ۶، ولایت و کوچه زرنگار از ابتدای سال جاری تاکنون توسط شهرداری دزفول اجرا شده است.

او افزود: بخش‌هایی از کوی کارون، بلوار ایثار، کوی عسکریه، ورودی ورزشگاه مدرس، خیابان جنب کارخانه آرد و مسیر ورودی بیمارستان تامین اجتماعی از دیگر نقاطی هستند که عملیات روکش آسفالت آن‌ها از ابتدای امسال  تاکنون اجرا شده است.  

 به گفته شهردار دزفول، در مجموع ۱۰۲ هزار و ۲۸ مترمربع روکش آسفالت از ابتدای امسال تاکنون اجرا شده است.

آقای  عتاب اهوازی در ادامه بهبود وضعیت آسفالت معابر و خیابان‌ها را یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان برشمرد و گفت: مجموعه شهرداری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد چرا که رفع نیاز شهروندان و کسب رضایت آن‌ها بزرگترین سرمایه و اولویت مدیریت شهری است بنابراین نهضت آسفالت در دزفول با جدیدت ادامه می‌یابد.

 

 او ادامه داد: امیدواریم  با تدوام اجرای روکش آسفالت در خیابان‌ها و معابر مختلف شهر بتوان گامی شایسته در شان و منزلت رضایت شهروندان برداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
اوناکه خودشون آسفالتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
گند زدید به همه جا ..آفرینش جنوبی و انقلاب و شاه خراسان و.. که وصله زدید کوچه ها رو با بیل پرکردند و تخت کردند آخه این چه آسفالتی هست پارک نسترن شده جای معتادها چون روشنایی نداره پارک خانواده ی کوی سعدی ول رها شده حوض ها خالی و نما نداره دیوارها نصفه نیمه .واقعا زشته برای یک شهر این همه تبعیض بین مناطق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
آره راست میگه یه آسفالت افتضاحی کردن.هنوز آسفالت نمیکردن بهتر بود