مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین گفت: تاکنون ۳۵ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت ۱۶ هزار و ۳۱۲ واحد مسکونی در استان پرداخت شده است.

یونس احمدی رئیس شعب بانکمسکن استان قزوین  اظهار داشت: بانک مسکن با ۲۱ شعبه که ۱۵ شعبه آن در محدوده سبز قرار دارد توانسته در خدمت رسانی موثر عمل کرده و در رده‌های شاخص کشوری قرار گیرد.

وی بیان کرد: تسهیلات پرداختی توسط شعب بانک مسکن بالغ بر ۳۹ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در قالب ۹ هزار و ۲۲۸ فقره بوده است.

احمدی تصریح کرد: همچنین با وصول ۱۳ هزار و ۷۴۳ فقره از مطالبات این بانک به مبلغ ۷۰۱ میلیارد ریال توانستیم معوقات را به کمترین میزان رسانده و در رتبه اول کشوری قرار گیریم.

مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین یادآورشد: در بخش مسکن مهر که از سال ۸۶ در استان آغاز شد قرار بود دو میلیون و ۴۵۰ هزار واحد مسکونی در کشور احداث شود که سهم استان قزوین ۵۵ هزار و ۴۵۴ واحد بود که تاکنون ۵۲ هزار واحد آن در استان فروش اقساطی شده و برای ساخت این واحد‌ها مجموعا ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

این مدیر بیان کرد: امسال در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ۵۹۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال پرداخت شده و مانده تسهیلات نیز ۶۸ هزار و ۴۰۵ میلیارد ریال است.

احمدی اظهارداشت: در سال گذشته ۲۸۲۴ فقره تسهیلات جعاله به مبلغ ۲ هزار و ۴۹ میلیارد ریال و تعداد ۲ هزار و ۲۲۴ فقره تسهیلات خرید خانه به مبلغ ۴ هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین تعداد یک هزار و ۷۳۱ فقره تسهیلات مرابحه به مبلغ دو هزار و ۲۱۲ میلیارد ریال، تعداد یک هزار و ۲۰۱ فقره تسهیلات فروش اقساطی به مبلغ ۹۲۶ میلیارد ریال و ۲۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات مشارکت مدنی هم پرداخت شد. 

مدیر شعب بانک مسکن استان قزوین در ادامه گفت: در اجرای اقدام ملی مسکن در استان برای دو هزار و ۵۸۴ مورد متقاضی تاکنون دو هزار و ۵۵۱ فقره عقد قرارداد شده که ۹۹ درصد آن محقق شده است.

وی بیان کرد: در نهضت ملی مسکن نیز ۱۳ هزار و ۷۲۹ متقاضی داریم که ۹ هزار و ۴۹۶ فقره عقد قرارداد شده و شاهد تحقق ۶۹ درصدی آن هستیم.

احمدی در ادامه اظهارداشت: در مجموع طرح‌های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن ۱۶ هزار و ۳۱۳ مورد تقاضا داریم که ۱۲ هزار و ۴۷ فقره آن عقد قرارداد شده و ۷۴ درصد را محقق کرده ایم.

وی افزود: پروژه ۴۱۳ واحدی فرهنگیان و پاسارگاد با ۲۰۲۰ واحد نیز در ردیف کار‌های دیگر این بانک است که با در نظر گرفتن این واحد‌ها نیز تاکنون ۱۴ هزار و ۴۸ فقره عقد قرارداد شده است.

احمدی یادآورشد: مجموع تسهیلات پرداختی مصوب برای ۱۶ هزار و ۳۱۳ واحد بالغ بر ۳۵ هزار و ۸۶۰ میلیارد است که تاکنون ۱۲ هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.