وضعیت غیرقابل قبول محله حاشیه‌نشین سرچقا سنقر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه وضعیت محله حاشیه‌نشین سرچقا سنقر را غیرقابل قبول دانست و گفت : وضعیت این محله از آقاجان کرمانشاه هم بدتر است.

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در نشست شورای اداری شهرستان سنقر و کلیایی برگزار شد، بابیان اینکه امسال ساماندهی مناطق حاشیه نشین استان مورد توجه جدی قرار گرفته، گفت : در این راستا در سفر به شهرستان سنقر از چند محله حاشیه نشین آن بازدیدی داشتیم. 

وی وضعیت یکی از این محلات را غیرقابل قبول دانست و افزود: محله سرچقا که در نزدیکی فرمانداری سنقر قرار دارد، وضعیت نامطلوبی دارد و هرچند که در بافت فرسوده هم واقع شده، اما هیج عذری نمی‌تواند وضعیت آن را توجیه کند. 

معاون استانداری کرمانشاه با اشاره به وجود پاتوق‌های فعال معتادین در این محله، گفت: وضعیت این محله از محله آقاجان کرمانشاه هم بدتر است.

شعبانی افزود: در محله آقاجان کرمانشاه ۱۰۰ پاتوق معتادین را تخریب کردیم و این کار در سرچقا سنقر هم قابل اجرا شدن است. 

وی ادامه داد: سال گذشته دستگاه‌های متولی بنر‌های اخطار برای تخریب این پاتوق‌ها را نصب کرده بودند، اما هیج اتفاقی در آنجا نیفتاده است، بنابراین شورای تامین شهرستان باید هرچه سریعتر آن را تعیین تکلیف کند. 

شعبانی با بیان اینکه وجود این مخروبه‌ها و پاتوق‌ها امنیت مردم شهر را مخدوش می‌کند، گفت: میزان تردد در این محله بالاست، بنابراین نباید شاهد چنین شرایطی در آن باشیم.

وی گفت: سنقر به واسطه بافت خود تعداد متکدیان کمی دارد، اما متکدی غیر بومی حتی از کشور پاکستان هم در این شهر دیده می‌شود که شهرداری باید آن را پیگیری کند. 

معاون استانداری کرمانشاه از سنقر و کلیایی به عنوان یکی از قطب‌های دوومیدانی ایران نام برد و افزود: در این شهرستان افتخارات و مدال آوران زیادی وجود دارند که مورد بی مهری قرار گرفته اند و باید یک پیست مناسب برای آن‌ها احداث شود. 

شعبانی سطح امنیت اجتماعی شهرستان سنقر را هم قابل قبول توصیف کرد و افزود: در بسیاری از جرایم که در سطح استان دغدغه داریم، در شهرستان سنقر آمار کاهشی نشان می‌دهد. 

وی با بیان اینکه این شهرستان همواره در عرصه‌های سیاسی مشارکت بالایی داشته، اظهار کرد: این شهرستان در استان رتبه اول مشارکت سیاسی را دارد و مردم آن همیشه حامی و پشتیبان انقلاب بوده اند. 

معاون استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مردم این شهرستان در تمام عرصه‌هایی که برای انقلاب پیش آمده، همیشه سربلند بوده اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار