وجود ظرفیت‌های فراوان بخش بهداشت و درمان در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های فراوان بخش بهداشت و درمان اعم از نیروی انسانی متخصص و امکانات و زیرساخت‌های مناسب در استان، گفت : بستر‌های سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان استان کرمانشاه هم اکنون فراهم است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در دومین نشست هم اندیشی روسای سازمان‌های نظام پزشکی کشور در هتل پارسیان کرمانشاه، از جامعه پزشکی کشور برای سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان دعوت کرد و گفت : آمادگی حمایت و تسهیل در روند سرمایه گذاری حوزه سلامت در استان را داریم.

وی به همسایگی استان کرمانشاه با کشور عراق اشاره کرد و گفت: همسایگی با ۲ بخش کُردی و غربی کشور عراق، کرمانشاه را به مقصد توریسم درمانی کشور تبدیل کرده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از هرگونه سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان استان استقبال و حمایت می‌کنیم، گفت: می‌توانیم با ارائه خدمات کیفی حوزه سلامت، گردشگران سلامت خارجی بیشتری را در استان جذب کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه به پیشرفت‌های گسترده حوزه بهداشت و درمان کشور بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از کشوری که پزشک وارد می‌کردیم به سطحی رسیده ایم که از کشور‌های مختلف دنیا برای درمان به ایران می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه نیز در سال‌های اخیر در حوزه بهداشت و درمان پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، افزود: ظرفیت توسعه در این حوزه در استان همچنان وجود دارد.

صحرایی از تلاش‌ها و زحمات جامعه پزشکی کشور در سال‌های اخیر قدردانی کرد و گفت: اگر امروز از بحران کرونا به سلامت عبور کردیم مرهون فداکاری‌های فعالان بخش بهداشت و درمان کشور است.

وی یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت کشور را گرامیداشت و گفت: در سایه این فداکاری‌ها امروز در حوزه سلامت به خودکفایی رسیده ایم و این جای افتخار دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار