جدیدترین آمار کرونا در ایران؛ شناسایی ۱۷ بیمار جدید کرونا در کشور

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۱۳۰ نفر رسید.

بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۷۴ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۶۱۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۰۱ هزار و ۲۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۳۱۲ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۸ نفر از آن ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۱۳۰ نفر رسید.

 در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۲۸۱ رسید.  

تا کنون ۷ میلیون ۳۶۷ هزار و ۱۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۶ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۸۲۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان وضعیت قرمز، صفر شهر در وضعیت نارنجی، ۶۵ شهر در وضعیت زرد و ۳۸۳ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
امان از کروناهراسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
سلام.هیئت عالی تشخیص مصلحت نظام،دولت و مجلس بدانید جان و مال مردم در جاده ها شوخی نیست،سالانه هزاران نفر در جاده ها با خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
الحمدلله رب العالمین. انشاالله بیماران هم شفا پیدا کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
امان از کروناهراسی!؟
آخرین اخبار