تأکید رئیس کل دادگستری برتوسعه فضای کسب و کار در چهارمحال و بختیاری

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری، در دیدار با رئیس مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بر رفع موانع تولید و توسعه فضای کسب و کار در استان تأکید کرد.

محمد رزم اظهار داشت: امسال تلاش و همت مسئولان باید در جهت تحقق شعار سال که همان حمایت از تولید و مهار تورم است قرار گیرد. 

وی افزود: در این راستا می‌بایست تسهیل در صدور مجوزات کسب و کار در دستور کار مسئولان و نهاد‌های مربوطه قرار گیرد و از تولیدکنندگان و صاحبان واحد‌های تولیدی نیز حمایت شود. 

رزم با اشاره به عزم دستگاه قضا برای حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استان تصریح کرد: در کنار توجه به صدور مجوز برای راه اندازی شرکت‌های تولیدی لازم است نسبت به توسعه فضای فیزیکی شرکت‌های صنعتی نیز هدف گذاری و برنامه‌های عملیاتی تدوین گردد.


بیشتر بخوانید


رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه یکی از تأثیرات مثبت حمایت از تولید ایجاد اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی است خاطرنشان کرد: حمایت از تولید یکی ملزومات مهم ایجاد اقتصاد پایدار در کشور محسوب می‌شود و تحقق این مهم افزایش اشتغال و به تبع آن کاهش سطح ناهنجاری­‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

احمد راستینه رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این دیدار با اشاره به اهم اقدامات انجام در استان پیرامون خدمات رسانی به شهروندان توسعه حوزه فعالیت دو قرارگاه شهید بهشتی و شهید حاج قاسم سلیمانی در استان، ایجاد شورا‌های تعالی و پیشرفت در نقاط مختلف استان به منظور بررسی و رفع کمبود‌ها را از جمله اقدامات مجمع نمایندگان استان ذکر کرد. 

راستینه همچنین تخصیص زمین به شرکت شهرک‌های صنعتی مرکز استان برای استقرار و راه اندازی کارگاه‌های تولیدی و پیگیری جهت آغاز عملیات اجرایی ۵ طرح دانش بنیان را از دیگر اقدامات این مجمع عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۲۱:۴۸ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲
شهرکهای صنعتی را در شهرستانهای یازده گانه استان گسترش دهید
تجمع همه صنایع استان در دوسه شهر اشتباه و ناعاقلانه است
آخرین اخبار