کسب رتبه نخست کرمان در میزبانی همایش‌های پیاده روی کشور

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان از کسب رتبه نخست استان کرمان در برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

امیر جعفری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان‌کرمان در برنامه صبح و نشاط پیاده روی خانوادگی ایرانیان که به میزبانی شهر بروات برگزار شد از مجموعه دستگاه‌های برگزار کننده از جمله شورای اسلامی شهر بروات، شهرداری بروات، اداره ورزش و جوانان بروات و صدا و سیما مرکز کرمان، اداره برق بروات و نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان‌بم که در برگزاری این همایش تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد.

او افزود: امروز بیش از ۳ هزار نفر از مردم شهر بروات در همایش پیاده روی این شهر حضور داشتند و نزدیک به ۳ کیلومتر مسافت را پیاده روی کردند.

جعفری برگزاری برنامه‌های صبح و نشاط را فرصت مناسبی برای نمایش ظرفیت‌های شهرستان‌ها و مناطق عنوان کرد و بیان داشت: پخش زنده برنامه این همایش در محل تجمع مردم کنار قنوات تاریخی قاسم آباد و اکبر آباد که ثبت جهانی شدند؛ بود که این آثار و ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، گردشگری و ورزشی این شهر نیز به خوبی نشان داده شد.

او از کسب رتبه نخست هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان در برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط طی پارسال با ۱۱ برنامه در کشور خبر داد و گفت: امروز دوازدهمین برنامه صبح و نشاط از زمان شروع مسئولیت بنده در هیئت ورزش‌های همگانی تا کنون برگزار شد که امیدواریم این همایش‌ها بیش از پیش در سراسر استان پهناور کرمان تکرار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.