انجمن سینمای جوان قم به خانه فرهنگ و هنر ملل می‌رود

محل فعالیت انجمن سینمای جوان قم به خانه فرهنگ و هنر ملل «فهم»نقل مکان یافت.

نشست مشترک امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در خانه فرهنگ و هنر ملل (فهم) برگزار شد.

در این نشست در خصوص رشد و ارتقای فعالیت‌های هنری و سینمایی استان و حمایت از برنامه‌های استانی اختصاصی حوزه سینما و فیلم‌کوتاه تأکید و مقرر شد پس از چهار دهه، محل فعالیت انجمن سینمای جوان قم به عنوان بزرگ‌ترین مدرسه سینمایی و مرکز تخصصی آموزش و تولید محصولات سینمایی و سمعی و بصری در خانه فهم متمرکز شود.

حمایت از برنامه‌های جامع انجمن سینمای جوانان در حوزه‌های آموزش فیلمسازی داخلی و بین‌المللی، برگزاری هفته فیلم کشور‌های مسلمان، تشکیل جلسات اکران فیلم و برگزاری جشنواره‌های استانی و ملی و بین‌المللی از دیگر نکات مورد تأکید در این نشست مشترک بود.

همچنین مقرر شد با حمایت انجمن سینمای جوانان کشور و معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۱۰ فیلم‌کوتاه حرفه‌ای با موضوع نماز و نیایش در سال جاری و همزمان با برگزاری جشنواره نماز و نیایش تولید شود.

بررسی برگزاری جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در قالب تفاهم‌نامه مشترک اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و انجمن سینمای جوانان مورد تأکید قرار گرفت و کلیات تشکیل دبیرخانه و شورای سیاست‌گذاری به تصویب رسید.

خاطرنشان می‌شود محمدکاظم رضوانی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، طیبه فلکیان معاون امور استان‌های انجمن سینمای جوانان ایران، علی جعفری معاون اداری و مالی انجمن سینمای جوان، رضا ابوذر مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم، سعید ایلانلو مسئول امور سینمایی اداره‌کل، سعید نجاتی دبیر کانون دانش‌آموختگان انجمن و حمیدرضا منتظری مدرس و منتقد سینما در این نشست حضور داشتند.

در پایان این نشست، مهدی آذرپندار مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره انجمن سینمای جوانان ایران و هیئت همراه از ساختمان فهم و محل جدید استقرار و فعالیت انجمن سینمای جوان استان قم بازدید کردند.

منبع:شهر بیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار