بیش از ۵۰ هزار تن روکش مکانیزه آسفالت در معابر منطقه ۲۰ اجرا می‌شود

شهردار منطقه ۲۰ از اجرای بیش از ۵۰ هزار تن روکش مکانیزه آسفالت در راستای بهبود زیرساخت ها، بهسازی معابر و محور‌های مواصلاتی در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد.

سیدمحمد ناظم رضوی گفت: در راستای اجرای پروژه‌های توسعه محلی و طرح من شهردارم، در شش ماهه اول سال جاری، طرح روکش مکانیزه آسفالت با توزیع بیش از ۵۰ هزار تن آسفالت با هدف بهسازی و مناسب سازی معابر، در معابر اصلی و فرعی اجرا می‌شود.

ناظم رضوی با بیان اینکه طرح "من شهردارم" بر اساس اولویت بندی پروژه‌های توسعه محلات با آرای مردمی و نظرسنجی از شهروندان در راستای اجرای پروژه‌های محله محور و کمک به پیشرفت شهر تعریف شده است، افزود: در این راستا محور‌های مهم عبوری منطقه با انجام عملیات روکش آسفالت مکانیزه درحال مناسب سازی است. 

او با بیان اینکه علاوه بر روکش مکانیزه، به منظور رفاه و سهولت تردد شهروندان عملیات اصلاح و لکه‌گیری آسفالت به صورت مستمر در معابر انجام می‌شود، ادامه داد: این طرح در خیابان‌های شهید ملت دوست، شهید جعفری، شهید عربی، شهید رجبی و ۱۲ متری اول و دوم در دست اجرا است و در راستای ارتقاء کیفیت آسفالت معابر و بهبود زیرساخت‌های معابر شهری، مناسب سازی و عملیات روکش آسفالت مکانیزه در سایر خیابان‌ها و محور‌های اصلی و فرعی اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار