بازدید استاندار تهران از وضعیت قطار ریلی تهران- ورامین

استاندار تهران ظهر امروز شنبه ۲۰ خرداد ماه از خط ریلی و مسیر حرکت قطار از تهران به سمت ورامین و پیشوا بازدید کرد.

علیرضا فخاری با اشاره به بازدید میدانی از مسیر حرکت قطار اظهار کرد: این اقدام برای بررسی وضعیت حمل و نقل ریلی به ویژه در جنوب شرق استان تهران انجام شد تا ارزیابی کمی و کیفی از خدمات ارائه شده صورت گیرد. 

وی ادامه داد: ارزیابی دستگاه‌های ذی ربط نیز از دیگر اهداف این بازدید بود؛ ضمن اینکه از طریق ارتباط مستیم با مردم مشکلات، محدودیت‌ها، گلایه و پیشنهادات مردم نسبت به وضعیت حمل و نقل ریلی بررسی شود. 

استاندار تهران با اشاره به نظرات مردم عنوان کرد: مردم از ازدیاد جمعیت در خطوط، نبود سرفاصله مناسب برای پذیرش جمعیت و نقص سیستم تهویه و سرمایشی خطوط ریلی گلایه داشتند. 

فخاری گفت: رفع معایب تجهیزات برودتی قطار ریلی در اولین فرصت باید در دستورکار شرکت رجا قرار گیرد، همچنین با توجه به تراکم جمعیت، افزایش تعداد قطار‌ها ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان تهران بیان کرد: رفع عیوب قطار‌ها و کشنده‌ها و تامین مالی این اقدام نیز از دیگر نکات مورد بررسی بود، همچنین در مورد چگونگی اجرای متروی مورد تصویب در مسیر پیشوا، ورامین و تهران نیز بررسی‌های لازم به عمل آمد تا با رعایت محدودیت‌های جغرافیایی تصمیم درست و منطقی گرفته شود.

ناصر بختیاری مدیرعامل شرکت رجا، مدیرکل راه‌آهن تهران و دیگر مسئولان استاندار تهران را در این بازدید همراهی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
مسیرای پر مسافر باید قطاری بشه
Iran (Islamic Republic of)
یار خدا
۰۶:۱۵ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
پول خوزستان از آن شما فقر و آلودگی و محرومیتش از آن ما مادران و پدران بیمار از نبود امکانات در شهر های مختلف و بیمارستان به بیمارستان شدن در اهواز بین این مسیرها جان میدهند پول خوزستان ازآن شما محرومیت فقر و آلودگی هایش از آن ما .
آخرین اخبار