مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی؛

۵۵۹ طرح در خراسان جنوبی در انتظار تسهیلات هستند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: در استان ۵۵۹ طرح مانده به علت اتمام اعتبار داریم که در اولویت پرداخت مرحله اول اعتبارات خواهند بود.

ذاکریان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی  گفت: از محل قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به منظور افزایش تولید، اشتغال و کارآفرینی و ارتقای رشد اقتصادی سه هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ در مرحله اول به این استان اختصاص یافته است.

او افزود: اولویت پرداخت تسهیلات در مرحله اول با طرح‌هایی است که علیرغم تکمیل مدارک و تأیید توسط بانک‌های عامل، به علت اتمام اعتبارات در سال گذشته به مرحله پرداخت نرسیده‌اند.

ذاکریان بیان کرد: در استان ۵۵۹ طرح مانده به علت اتمام اعتبار داریم که در اولویت پرداخت مرحله اول اعتبارات خواهند بود.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: پروژه‌های پیشران نیمه تمام و طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالا در بخش‌های مختلف اقتصادی که توسط دبیرخانه کمیته‌های استانی شناسایی می‌شوند نیز از اولویت برخوردار خواهند بود.

او عنوان کرد: طرح‌های اولویت دار تا نهایت پایان شهریور ماه امسال باید به بانک‌ها معرفی شوند.

ذاکریان گفت: دستگاه‌هایی که در حوزه جذب تسهیلات ضعیف عمل نمایند پس از اتمام مهلت در نظر گرفته شده، مانده اعتبارات آن‌ها در اختیار سایر دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان کرد: سال گذشته از محل قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به یک هزار و ۳۴۸ طرح مبلغ ۹ هزار و ۶۰۳ میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در استان پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.