تامین حداکثری برق صنایع تحت پوشش برق منطقه‌ای تهران

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با اشاره به اطلاعیه مشترک وزارتخانه‌های نیرو و صمت، مبنی بر برنامه تامین برق صنایع با هدف تولید حداکثری، گفت: انرژی مورد نیاز صنایع متناسب با نیاز تولید آن‌ها در دوره اوج بار تابستان و در طول شبانه روز تامین می‌شود.

حبیب قراگوزلو گفت: صنعت برق به عنوان یکی از صنایع زیربنایی، تاثیرگذاری و نقش آفرین در توسعه بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خدماتی است. به عبارتی رشد اقتصادی هر کشور‌ به شدت به صنعت برق وابسته بوده و به عنوان یکی از مهمترین زیربنا‌های توسعه، نقش مهمی در ارتقای اقتصاد و رفاه جامعه ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: در صنعت برق تلاش می‌شود با مدیریت عرضه و تقاضا، شرایط برای توسعه پایدار کشور فراهم شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با اشاره به تجربه موفق اجرای برنامه‌های مدیریت بار با هماهنگی وزارتخانه‌های نیرو و صمت در سال گذشته افزود: سال گذشته برنامه‌هایی مشابه با بخش خانگی به صورت تشویق محور انجام شد و مشترکان دیماندی ما با مشارکت در این برنامه‌ها علاوه بر دریافت پاداش، شاهد کاهش بهای برق مصرفی خود نیز بودند.

او تصریح کرد: در نتیجه اعمال این برنامه ها، طی سال ۱۴۰۱ سهم صنایع از تقاضای برق در استان تهران در مقایسه با زمان مشابه سال قبل، افزایشی بود و آمار رشد مصرف برق در بخش‌های مختلف صنایع گواه این ماجراست که اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف موفقیت آمیز بوده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای تهران از صنعتگران استان تهران درخواست کرد، با مشارکت و همکاری خود در مدیریت مصرف برق در ساعات اوج مصرف و جابه‌جایی آن به ساعات کم باری و موکول کردن تعمیرات سالانه خود به این دوره، ضمن تولید حداکثری محصولات، صنعت برق کشور را در تامین برق پایدار مورد نیاز همه بخش‌ها یاری کنند.

گفتنی است ۴۱ مشترک دیماندی در حوزه تحت پوشش شرکت برق منطقه‌ای تهران یعنی پایتخت و دواستان همجوار قم والبرز در حال فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار