فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

نمی‌توان برای تمام محلات کرمانشاه یک نسخه پیچید

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم شناسایی وضعیت موجود استان و بویژه شهر کرمانشاه گفت : نمی‌توان برای تمام محلات کرمانشاه یک نسخه پیچید و باید با توجه به شناخت دقیق، نسخه‌های جداگانه برای رفع معضلات هر محله تجویز شود.

مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز (۲۰ خرداد) در بازدید از بخش‌های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه و نشست با مدیران این سازمان، پلیس را یکی از متولیان اصلی نظم و امنیت در جامعه دانست و گفت : تامین نظم و امنیت و آرامش جامعه کار بسیار پیچیده و سختی است و نیاز است که مبنای آن بر اساس پژوهش و تحقیق باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب علمی و پژوهشی مجموعه جهاد دانشگاهی گفت: می‌توان با همکاری مجموعه جهاد دانشگاهی کار‌های پژوهش محور خوبی انجام داد.

حاجیان افزود: اگر بخواهیم در تامین هرچه بهتر نظم و امنیت توفیق داشته باشیم، باید ابتدای کار وضعیت موجود استان را به خوبی برای خود ترسیم کنیم.

حاجیان گفت: پژوهش‌های زیادی در حوزه‌های مختلف در این رابطه انجام شده، اما نیاز است که داده‌های این پژوهش‌ها جمع آوری و تدوین شود تا بتوانیم به یک نگاهی کلی از وضعیت موجود استان برسیم.

وی افزود: نیاز است بر اساس این پژوهش‌ها وضعیت لایه‌های اجتماعی استان، خرده فرهنگ‌ها و مشکلات حاصل از آن، مشکلات اقتصادی استان و نقاط ضعف و قوت اقتصاد آن و حتی مسائل و مشکلات سیاسی در استان به درستی تشریح شود.

حاجیان گفت: اگر به درستی وضعیت موجود را بشناسیم، در گام بعدی قادر خواهیم بود برنامه ریزی درستی برای مسائل و معضلات مختلف داشته باشیم.

وی افزود: با ترسیم وضعیت موجود، باید ظرفیت‌های ساختاری و قانونی را در استان بررسی کنیم، اینکه هر سازمان و هر نهاد برای تامین نظم و امنیت در جامعه چه وظیفه‌ای برعهده دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار