کرمانشاه در جایگاه سوم رقابت های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام کشور

تیم اکسیژن کرمانشاه در پایان دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام کشور در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.

رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام کشور با حضور یازده تیم در دو گروه برگزار شد که تیم کرمانشاه با تیم‌های شاهین تهران، کلاسیک اصفهان، قرآن نویس قزوین و نیولایف تهران همگروه بود.

این رقابت‌ها در هشت رشتهِ فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار فیزیک، بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیتنس چلنج، فیتنس اسپرت و فیتنس مدل برگزار شد که ورزشکاران کرمانشاه در شش رشته آن با حریفانشان رقابت کردند.

در پایان رقابت ها، از تیم کرمانشاه، مهدی سلطان آبادی در رشته فیتنس چلنج مدال طلا، سهیل کرمی در رشته فیزیک مدال طلا، یاسر رنجبر در رشته فیزیک کلاسیک مدال نقره و محمد رسول خانه ساز در رشته ماسکولار فیزیک و کامران بالکانه در رشته بادی کلاسیک مدال برنز کسب کردند و پیمان مارابی هم در بادی بیلدینگ چهارم شد.

تیم کرمانشاه در حالی با این نتایج و کسب ۵۲ امتیاز در جایگاه سوم دور رفت مسابقات قرار گرفت که اگر در آن دو رشته دیگر هم نماینده‌ای داشتیم، قطعا در جایگاه دوم قرار می‌گرفتیم.

برای دور برگشت مسابقات که ۱۴ تیر ماه برگزار خواهد شد، برای این دو رشته هم ورزشکار جذب خواهیم کرد تا بتوانیم جزو دو تیم اول باشیم.

اصفهان برای دور برگشت رقابت‌ها در خواست میزبانی داده، اگر اصفهان میزبان این رقابت‌ها نشود، کرمانشاه درخواست میزبانی را برای دور برگشت و یا فینال مسابقات خواهد داد.

از هر گروه سه تیم به مرحله فینال رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام کشور راه پیدا می‌کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.