پیست چند منظوره در استادیوم علی دایی اردبیل کلنگ زنی می‌شود

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل از کلنگ زنی پیست چندمنظوره در استادیوم علی دایی اردبیل خبر داد.

در جلسه هماهنگی سفر رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی که با حضور اکبر ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، مسئول بسیج ورزشکاران استان، رییس و اعضای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی و مسئولین حوزه‌های ورزش قهرمانی، دفتر فنی و بازرسی برگزار شد رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل از سفر رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران به اردبیل جهت کلنگ‌زنی پیست‌های چندمنظوره در استادیوم علی دایی خبر داد.

در ابتدای این جلسه اکبر ورودی سرپرست اداره کل با قدردانی از اقدامات ارزشمند آفرود سواران در سوانح و حوادث طبیعی افزود:رشد و توسعه ورزش استان با نقش آفرینی صحیح روسای هیات‌های ورزشی و هماهنگی آنان با بخش خصوصی می‌تواند اتفاقات مهمی برای ورزش استان اردبیل رقم زند.

ورودی اشاره کرد: اداره کل ورزش و جوانان در حمایت از بخش خصوصی در راستای واگذاری زمین ورزشی برای احداث و اماکن ورزشی در جهت بهسازی و بازسازی از طریق ماده ۲۷ اقدام خواهد کرد.

یعقوب کشاورز رییس هیات استان گفت:باحمایت مسئولان و پیگیری‌های انجام شده و با بررسی و جانمایی‌هایی صورت گرفته بدنبال راه اندازی پیست اتومبیلرانی در محوطه ورزشگاه علی دایی اردبیل هستیم.

یعقوب کشاورز با اشاره به پتانسیل و استقبال بالا از رشته اتومبیلرانی در استان گفت: در حال حاضر بیش از ۳۵۰ آفرودسوار در استان فعال هستند که علاوه بر شرکت در مسابقات کشوری در شرایط بحرانی به ویژه بحران برف و زلزله خوی و سیل اخیر استان به کمک گرفتارشدگان شتافتند.

او افزود: باحمایت معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان پیست موتورسواری در ده شهرستان استان راهاندازی شده و امیدواریم جهت سالم سازی تفریحات قشر جوان نیز در مرکز استان هم راه اندازی شود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان در ادامه از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان، استانداری و معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان قدردانی کرده و اضافه کرد: کلنگ‌زنی پیست‌های چندمنظوره در استادیوم علی دایی اردبیل و جلسه با مدیران و مسئولان استان با محوریت توسعه پیش‌نیاز‌های ورزش موتورسواری واتومبیلرانی با حضور مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.