تسریع در فرایند جذب اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود تا کارگاه‌های مختلفی برای جذب افراد شایسته فعال شوند.

 محمد خلج امیرحسینی گفت: بسیاری از دانش‌آموختگان متقاضی جذب هستند. از طریق فرایند جذب با رویکرد دقت و سرعت تلاش می‌شود تا بهترین‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی در رقابت عادلانه برگزیده شوند.

وی تصریح کرد: تمهیداتی اندیشیده شده تا با کار جهادی، به محض فراخوان جذب، دانشگاه‌ها افراد شرکت کننده را غربالگری علمی کنند و مصاحبه عمومی و سپس امور هیات اجرایی نیز انجام گیرد.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم گفت: باید ترتیبی اتخاذ شود تا کارگاه‌های مختلفی برای جذب افراد شایسته فعال شوند و پس از انجام امور علمی، عمومی و اجرایی، تلاش شود تا پرونده‌های بدون مشکل در بازه‌ای سه ماهه از طریق مرکز جذب تعیین تکلیف شوند.

وی گفت: با توجه به علاقه‌مندی بسیاری از دانش‌آموختگان به جذب در دانشگاه‌ها و نیز آثار علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه‌ها در توسعه کشور، بازه زمانی جذب اعضای هیات علمی تسریع می‌شود.

خلج امیرحسینی افزود: به منظور تسریع در فرایند جذب اعضای هیات علمی، دانشگاه‌ها با برنامه ریزی فشرده و منظم و بدون نقص، با کارشناسان خبره، تقویت دبیرخانه‌ها و فعال شدن دبیران جذب امور را پیش ببرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار