دستگیری سارق ۲۹ فقره سرقت در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری یک تبعه خارجی با اعتراف به ۲۹ فقره سرقت در شهر سمنان خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ئی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی افزایش وقوع سرقت در حوزه یکی از روستا‌های شرقی شهر سمنان که باعث نارضایتی اهالی و ساکنان روستا و باغداران و دامداران شده بود، دستورات لازم درخصوص شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان صادر شد.

وی در ادامه افزود: با رصد و تحلیل سرقت‌های انجام شده توسط ماموران کلانتری ۱۳ گلستان و انجام اقدامات فنی و هوشمندانه با استفاده از منابع آگاه محلی موفق به شناسایی یک تبعه خارجی شدند و پس از ردزنی محل اختفای نامبرده مشخص شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تحت نظر قرار گرفتن فرد مظنون توسط پلیس و مسجل شدن دست داشتن وی در سرقت‌های اعلامی، افزود: محل اختفای اموال مسروقه که سوله‌ای در شهرک صنعتی شهر سمنان بود، شناسایی شد.

سرهنگ موقوفه ئی از دستگیری متهم در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه خبر داد و اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه سرقت بود، اما پس از مواجه با ادله و مستندات موجود چاره‌ای جز اعتراف نداشت و در بازجویی‌های فنی به ۲۹ فقره سرقت در یکی از روستا‌های شهر سمنان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اموال مسروقه با هماهنگی قضائی تحویل مالباختگان شد، از رضایت اهالی محل برای این اقدام پلیس و قدردانی آن‌ها از تلاش‌های ماموران خبر داد و از شهروندان خواست: اموال کشاورزی گران قیمت خود را در باغ‌ها و خانه باغ‌ها نگهداری نکنند و حتما اماکن خصوصی خود را به وسایل بازدارنده نظیر دزدگیر، دوربین مداربسته، حفاظ و ... مجهز کنند و در صورت مشاهده رفت و آمد‌های مشکوک و یا افراد غریبه در روستا موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.