واگذاری ۵۲ قرارداد زمین به سرمایه‌گذاران ناحیه صنعتی پارس‌آباد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از واگذاری ۵۲ قرارداد زمین به سرمایه‌گذاران ناحیه صنعتی پارس‌آباد خبر داد.

هاشم علایی امروز در بازدید از ناحیه صنعتی پارس‌آباد گفت: تاکنون هشت واحد تولیدی با اشتغال زایی بیش از ۱۰۰ نفر در این ناحیه صنعتی به بهره‌برداری رسیده‌ است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل همچنین به تکمیل طرح آبرسانی به ناحیه صنعتی پارس‌آباد با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد و می گوید: ناحیه صنعتی پارس‌آباد با مساحت ۱۰۰ هکتار از جمله نواحی صنعتی مهم استان اردبیل است که برای تکمیل زیرساخت‌های آن برنامه‌ریزی می‌شود.

علایی گفت: اجرای این طرح شامل ایستگاه پمپاژ آب، مخزن بتنی یک هزار مترمکعبی و خط انتقال آب به طول پنج کیلومتر است که با بهره‌برداری از آن، مشکل تامین آب واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی پارس‌آباد مرتفع خواهد شد.

او با بیان اینکه روند توسعه اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اردبیل مطلوب است ، گفت: ۲۸ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و غیردولتی در این استان فعال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید در نقاط مختلف استان را زمینه‌ساز توسعه صنعت و ایجاد اشتغال در این مناطق دانست و می گوید: با احداث و توسعه شهرک‌های صنعتی جدید زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم شده و برای تحقق این امر مهم باید توسعه شهرک‌های صنعتی در راس امور مسئولان استانی قرار بگیرد.

علایی با تاکید بر لزوم رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی استان گفت: با تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شاهد افزایش تولید و اشتغال در استان خواهیم بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.