افزایش درآمد حاصل از فروش نفت در استان اردبیل

مدیر شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: درآمد حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی در پایانه مرزی این استان افزایش یافت.

سیدحجت مدنی گفت: میزان درآمد از کنترل و فروش سوخت در جایگاه مرزی بیله‌سوار در پارسال به بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۵ درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل می گوید: به‌طور متوسط سالانه حدود ۴۸ هزار دستگاه خودرو (اتوبوس و کامیون) در مرز یاد شده کنترل و پایش سوخت می‌شود.

او این میزان افزایش درآمد را نتیجه و حاصل بکارگیری سیستم‌های نرم‌افزاری جدید و فناوری روز برای کنترل باک خودروها و فروش نفت گاز و بنزین در جایگاه‌های مرزی عنوان کرد و گفت : استفاده از نرم‌افزارهای نوین نقش موثری در جلوگیری از قاچاق سوخت از استان اردبیل دارد.

مدنی می گوید: فروش سوخت در مناطق مرزی از راهکارهای موثری است که می‌تواند بر روند کاهش قاچاق فرآوردهای نفتی، ‌با توجه به اختلاف قیمت فاحش آن با کشورهای همسایه بسیارمفید و موثر واقع شود.

مدیر شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: این منطقه در حال حاضر با ۶ ناحیه، سه انبار نفت و یک مرکز سوختگیری هواپیمایی در سوخت‌رسانی به وسایط نقلیه در حال انجام وظیفه است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.