آغاز بازرسی در بازار مسکن توسط تعزیرات حکومتی خراسان رضوی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: از زمان ابلاغ مصوبه جلسه شورای عالی مسکن با تشکیل کار گروه نظارت بر بازار مسکن در سراسر استان، اکیپ‌های گشت مشترک جهت بازرسی از مشاورین املاک تشکیل شد.

 

مرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی درباره بازرسی‌های صورت گرفته در حوزه مسکن در خراسان رضوی پس از ابلاغ مصوبه جلسه شورای عالی مسکن گفت: روزانه در دو نوبت صبح و عصر اکیپ‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی در حال رصد بازار مسکن و برخورد با متخلفین هستند.

او دریافت کمیسیون مازاد، عدم صدور کد رهگیری، صدور فاکتور، نصب نرخ نامه، عدم درج حق کمیسیون در اجاره‌نامه و مبایعه‌نامه و همچنین تقلب در کسب را از تخلفات مشاورین املاک برشمرد و افزود: در اجرای مصوبه شورای اقتصادی سران قوا، برای تشدید نظارت‌ها و اطلاع عموم مردم واحدهای متخلف به پلمب و نصب بنر محکوم خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ادامه داد: استمرار در اقدامات و بازرسی‌های انجام شده موجب کاهش قیمت مسکن اعم از خرید و فروش و اجاره بها خواهد شد.

مدنی بیان کرد: با عنایت به دستورات ریاست عالی سازمان تعزیرات حکومتی در راستای رسیدگی خارج از نوبت به پرونده‌های متشکله در حوزه مسکن از همین حیث به شعب مرکز استان و شعب مستقر در شهرستان‌ها اعلام شده است که این نوع پرونده‌ها باید در خارج از نوبت و با قید فوریت رسیدگی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار