تمامی محصولات کشاورزی الگوی کشت استان کود یارانه‌ای دریافت می کنند

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم بمناسبت هفته جهاد کشاورزی اعلام کرد به تمامی محصولات کشاورزی مطابق با الگوی کشت استان، کود‌های شیمیایی یارانه‌ای تخصیص داده شده است.

حسین زند عنوان کرد: در راستای اجرای طرح برنامه الگوی کشت استان به تمامی محصولات کشاورزی اعم از زراعی، باغی، گلخانه‌ای و گیاهان دارویی، ابلاغی سازمان جهاد کشاورزی استان، کود‌های یارانه‌ای تخصیص داده شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم  بیان کرد: در حال حاضر برنامه الگوی کشت استان قم شامل ۹۴ نوع محصول کشاورزی در سطح بیش از ۷۵ هزار هکتار می باشد. 

زند با اشاره به وضعیت مطلوب تامین و تدارک کود‌های یارانه‌ای استان افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۷ هزار تن انواع کود‌های شیمیایی یارانه‌ای ازته، فسفاته و پتاسه برای استان قم تدارک شده است. 

ایشان افزود: در دوماهه ابتدای امسال بیش از ۲ هزار تن کود یارانه‌ای در بخش کشاورزی توزیع و مصرف گردیده است و در حال حاضر بیش از ۴ هزار تن انواع کود‌های مذکور در انبار‌های تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در استان جهت تامین به موقع نیاز کشاورزان عزیز و بهره برداران بخش کشاورزی ذخیره سازی شده است. 

زند در پایان بیان کرد: شبکه رسمی توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سطح استان شامل ۲۱ کارگزار توزیع نهاده‌های کشاورزی می باشد که کود‌های شیمیایی یارانه‌ای از طریق این شبکه و با قیمت‌های مصوب و تحت کنترل و نظارت کامل به مصرف کشاورزان و از طریق حواله‌های الکترونیکی توزیع می گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
این کودها همش میشه سرطان بیماری گوارش لاعلاج وناراحتی های پوستی دلخراش وهزار هزار بیماری های ناشناخته ی دیگه تو روخدا بس کنین