آغاز اجرای طرح تعریض بزرگراه شهید خرازی از هفته آینده

معاون حمل نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: اجرای طرح تعریض بزرگراه شهید خرازی با هدف روان‌سازی ترافیکی از هفته آینده آغاز می‌شود.

معاون حمل نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: اجرای  تعریض بزرگراه شهید خرازی با هدف روان‌سازی ترافیکی ازطریق حذف فضای سبز حاشیه اتوبان حدفاصل خیابان شهید اشرفی اصفهانی و خیابان آتشگاه از هفته آینده آغاز می‌شود.


 حسین حق‌شناس  در حاشیه جلسه بررسی طرح  تعریض بزرگراه شهید خرازی و احداث پل صاحب روضات افزود: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان برای رفع گلوگاه‌های ترافیکی شهری مطالعاتی انجام داده است، یکی از گلوگاه‌ها در بزرگراه شهید خرازی قرار دارد.

 او گفت: بر اساس بررسی صورت گرفته، با حذف فضای سبز اتوبان حدفاصل خیابان شهید اشرفی اصفهانی و خیابان آتشگاه و اضافه شدن به خط سواره‌رو با توجه به تبادل‌ها و رمپ ها، بازگشایی و روان‌سازی ترافیکی صورت می‌گیرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: طراحی این طرح در اداره طراحی شهرداری تهیه شد و همزمان با پل صاحب روضات که خیابان صاحب روضات را به خیابان بهستان متصل می‌کند، تعریض بزرگراه شهید خرازی آغاز می‌شود.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در هنگام تردد در این محدوده، نکات ایمنی را رعایت کنند و با پلیس راهور و سازمان عمران شهرداری اصفهان که رسالت اجرای پروژه را برعهده دارد، همکاری لازم را کنند تا شاهد بهبود و روان‌سازی ترافیکی در سطح شهر باشیم.

او گفت: جابه‌جایی درختان فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید خرازی از امروز آغاز و  اجرای این طرح طبق برآورد‌ها از هفته آینده آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۲ تير ۱۴۰۲
خداروشکر
آخرین اخبار