مقاومت عراق آمریکا را تهدید کرد

کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در واکنش به تهدیدات آمریکا علیه دبیرکل جنبش النجباء، نسبت به اقدام متقابل هشدار داد.

پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی النُجَباء در ایران گزارش داد که کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در واکنش به  تهدید‌های اخیر آمریکا علیه شیخ «اکرم الکعبی»، دبیرکل جنبش النجباء بیانیه‌ای مهم صادر کرد. 

مقاومت عراق در این بیانیه با تاکید بر اینکه توقف موقت عملیات نظامی علیه آمریکا، به‌منزله پذیرش تداوم حضور غیرقانونی اشغالگران نیست، اعلام کرد که بقای پایگاه‌های نظامی در عراق با نیرو‌های رزمی زمینی و هوایی، از جمله پهپاد‌های جاسوسی، و همچنین نقش مخرب سفارتخانه شرارت‌آفرین آمریکا در اشاعه منکرات و انحرافات اخلاقی، با ارزش‌های بنیادی، سنت‌های اصیل و قانون اساسی عراق متضاد است.

 در این بیانیه بعد از اشاره به تلاش‌های بدخواهانه آمریکا جهت مصادره حقوق و دارایی‌ها و محروم کردن مردم عراق از خدمات اولیه‌ای مانند برق، آمده است: بر خود واجب می‌دانیم که در صورت ادامه تخلفات آمریکا که تهدید وقیحانه به هدف قرار دادن یکی از فرماندهان مقاومت (شیخ اکرم الکعبی) نمونه آن است، با پاسخی مناسب به وظیفه قانونی و ملی خود عمل کنیم.

 کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در پایان اعلام کرد: با توجه به وساطت دولت عراق، در نظر داریم که آخرین فرصت را برای کاهش اینگونه تخلفات به طرف مقابل بدهیم. اما همه بدانند که صبر مقاومت محدود است و هر اقدامی، عکس‌العملی به‌دنبال خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۸ ۰۴ تير ۱۴۰۲
حتما شیخ اکرم الکعبی تحریم شده ؟
آخرین اخبار