ارائه بیش از ۷۲۰ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به متقاضیان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : در سه ماهه اول امسال بیش از ۷۲۰ هزار نفر ساعت آموزش‌های مهارتی به متقاضیان ارائه شده است.

عزیز نوری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ در بخش دولتی به میزان ۷۲۰ هزار نفرساعت در قالب ۵ هزار و ۴۳۹ نفر و در بخش خصوصی شامل ۳۷۲ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد فعال ۶۷۰ هزار نفر ساعت در قالب ۳ هزار و ۴۲۹ نفر آموزش‌های مهارتی در حوزه‌های خدمات، صنایع دستی و هنری و صنعت به متقاضیان ارائه شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه ادامه داد: آموزش‌های مهارتی در بخش دولتی بصورت رایگان در ۵ مرکز واقع در شهرستان کرمانشاه و سایر مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای واقع در شهرستان‌های استان به متقاضیان ارائه می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری آموزشی با دانشگاه ها، مؤسسات آموزش عالی و ارگان‌های دولتی گفت: آموزش‌های مهارتی به سربازان و نیرو‌های مسلح، زندانیان، زنان سرپرست خانوار، معتادین بهبود یافته و روستاییان و عشایر بر اساس نیاز مهارتی صورت پذیرفته است.

نوری با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه مابین سازمان آموزش فنی و حرفه ای، وزارت نفت و استانداری کرمانشاه در خصوص تربیت نیروی کار ماهر در حوزه نفت و گاز جهت پروژه‌های استان گفت: دوره‌های آموزشی مرتبط در رشته‌های برق صنعتی و جوشکاری در حال اجراست و در حرفه کنترل ابزار دقیق نیز تجهزات مورد نیاز تهیه و مقدمات کار جهت شروع دوره صورت گرفته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار