برای نخستین بار

ارائه خدمات نظام مهندسی در آبادان برخط می شود

شهردار آبادان با بیان تلاش برای راه اندازی اولین سامانه نظام مهندسی برخط  گفت : به زودی ارائه خدمات نظام مهندسی در آبادان برخط می شود.

یاسین کاوه پور شهردار آبادان گفت : به زودی برای اولین بار در استان خوزستان سامانه ارائه خدمات نظام مهندسی برخط در آبادان برقرار می شود تا شهروندان به صورت آنلاین از دریافت خدمات آن بهره مند شوند.

به گفته او نشست ها و هماهنگی هایی برای ایجاد این سامانه انجام شده و قرار است پس از راه اندازی ابتدا به صورت آزمایشی فعالیت کند و بعد استفاده از آن به طور گسترده صورت گیرد.

این مسئول تاکید کرد این سامانه باید به شکلی طراحی شود که به کاهش مراجعات حضوری، تسهیل کار برای شهروندان و متقاضیان و پیشگیری از وقوع هر نوع فساد در حوزه شهرسازی منجر شود.

شهردار آبادان گفت : در خصوص حادثه متروپل از لحاظ مهندسی و ساخت و ساز ، مطالعات و کارهای خوبی انجام شد اما تاکنون به موضوعات شهرسازی و مدیریت شهری پرداخته نشده است و جا دارد در این زمینه اقداماتی صورت گیرد و پیوست هایی برای ارائه تهیه شود.

او با بیان اینکه باید به آبادان به عنوان نخستین باغ- شهر خاورمیانه و ایران توجه و نگاه ویژه داشت، گفت: از آبادان به عنوان دروازه مدرنیته ایران یاد می شود و لازم است به عنوان یک مزیت ، در کنار مسائل سازه‌ای، ساختمانی و مهندسی به آن توجه و پرداخته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
دریافت حق الزحمه مجریان و شرکت های آزمایشگاهی از مالکان زمین ، اینترنتی انجام شود