لزوم تعیین تکلیف تور‌های گردشگری غیرمجاز در اندیمشک

مسئول دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک گفت: باید تکلیف تور‌های غیرمجاز توسط نهاد‌های مرتبط مشخص شود تا سبب انجام رفتار‌هایی دور از شأن مردم متدین و ولایتمدار اندیمشک در مناطق گردشگری نشود.

بهزاد محرابی، مسئول دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک در جلسه توجیهی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و برگزار کنندگان تور‌های گردشگری که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد، گفت: در حوزه گردشگری آسیب‌های جدی مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد و نباید در یک منطقه شهیدپرور با عناوینی مانند بوم‌گردی و گردشگری، اعمال خلاف شرع انجام شود.

او می‌گوید: توجه به مشکلات معیشت مردم اولویت ستاد امر به معروف است و ما از جذب هر چه بیشتر توریست‌ها و گردشگران در شهرستان اندیمشک استقبال می‌کنیم، اما نباید اعمال خلاف موازین اسلامی رخ دهد.

 مسئول دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اندیمشک ادامه داد: باید تکلیف تور‌های غیرمجاز توسط نهاد‌های مرتبط مشخص شود تا سبب انجام رفتار‌هایی دور از شأن مردم متدین و ولایتمدار شهرستان اندیمشک در مناطق گردشگری نشود.

در پایان این جلسه مقرر شد که مدیران تور‌های گردشگری نسبت به اخذ مجوزات لازم از دستگاه‌های ذیربط جهت فعالیت در حوزه تفریحی و گردشگری اقدام لازم را به‌عمل آورده و تصویری از مجوز صادر شده را به دفتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.