مخالفت خانواده برای ازدواج منجر به قتل ۴ نفر شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری دختر ۱۴ ساله در شیراز خبر داد که خانواده خود را به آتش کشید.

سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: در پنجم تیرماه سال جاری یک فقره آتش سوزی منزل در روستای "تفیهان" به پلیس اعلام و ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: کارآگاهان پلیس در محل حاضر و در بررسی اولیه مطلع شدند یک باب منزل مسکونی ویلایی بنا به عللی نامعلوم دچار آتش سوزی شده و ۴ نفر از اعضای خانواده (پدر، مادر و دو فرزند) درون منزل بر اثر شدت جراحات وارده ناشی از آتش سوزی فوت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: در ادامه تحقیقات در صحنه، کاراگاهان متوجه شدند که این خانواده دارای دو فرزند دیگر (دختری ۱۴ و پسری ۵ ساله) می‌باشند که در زمان بروز آتش‌سوزی در منزل حضور نداشته اند؛ لذا فرضیه ارتکاب جرم توسط دختر فقدانی به دلایل اختلافات قبلی با خانوداه شکل گرفت. 

سرهنگ حبیبی تصریح کرد: ماموران سریعا تحقیقات فنی و اطلاعاتی خود را آغاز و مطلع شدند که دختر فقدانی خانواده ارتباط تلفنی با فردی از اتباع بیگانه دارد و در حال حاضر در یک باغ مخفی هستند. 

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات شبانه‌روزی، ۴۸ ساعت بعد از صحنه آتش‌سوزی، اتباع بیگانه ۱۵ ساله را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه ماموران سریعا به باغ مورد نظر اعزام و دختر ۱۴ ساله را نیز دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند، اظهار داشت: متهم (دختر ۱۴ ساله) در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی به آتش سوزی عمدی خانواده با نفت به کمک پسر مورد علاقه‌اش اعتراف و انگیزه خود را مخالفت پدر و مادرش برای ازدواج با وی عنوان کرد.

سرهنگ حبیبی خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنند به شدت بر خورد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۲ تير ۱۴۰۲
دخترهام ترشی بیفته بهتر تا این که ۴ تا ادم مضخرف معتاد بشه شوهرشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۱ تير ۱۴۰۲
پناه بر خدا....
دختر ۱۴ ساله پسر ۱۵ ساله....
امان یا خدا...
United States of America
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۱ تير ۱۴۰۲
شکر خدا دخترهایییی خودم ۴۰ سال شون هست دارن واسه خودشون کار میکنن شوهرم نمیخوان یکشون ۴۰ ساله اون یکی ۳۰ ساله تهران کار میکنننننن
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۲۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
سلام ترشی نشوند . ساده بگیر زندگی
United States of America
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۱ تير ۱۴۰۲
دختر ۱۴ ساله عاشق میش عاشق جووون مورده علاقه میش باهاش مخوالفت میکننن خوانواده شو به اتش مبکشش خدایا پناه به تو میبریم
آخرین اخبار