نقش اثر گذار سمن‌ها در امر ازدواج و جوانی جمعیت

معاون سیاسی، امنیتی وو اجتماعی استاندار یزد گفت: دغدغه اصلی مسئولان استان یزد ازدواج و جوانی جمعیت است که سمن‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند باهم افزایی به رفع این مسئله بپردازند.

عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در اختتامیه اجلاس سراسری دبیران استانی شبکه ملی ازدواج و جوانی جمعیت گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان استان  مسئله ازدواج و جوانی جمعیت است. 

او با اشاره به نقش سمن‌ها و گرو‌های مردمی در یک جریان اجتماعی بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های مردمی که جوانان فعالیت دارند می‌توانند باهم افزایی به رفع این مسئله‌ها بپردازند. 

عزیزی افزود: بیش از سه دهه شعار «بچه کمتر زندگی بهتر» تبلیغ شد که اشتباه بود، اما برای جبران این موضوع و جوانی جمعیت بایستی به صورت جهادی تلاش کنیم و با برنامه ریزی دقیق، فرهنگ سازی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبیینی به رفع این مسئله بپردازیم. 


او گفت: در استان یزد قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه ازدواج و جوانی جوانی جمعیت راه‌اندازی شده و همه امکانات در زمینه ترویج ازدواج و فرزندآوری بسیج شدند. 

عزیزی ادامه داد: اهدای زمین رایگان به خانوار‌های مثبت سه اقدامی سخت، اما جهادی است که تا کنون برای حمایت از جوانی جمعیت در استان یزد ٨٩١ قطعه زمین به صورت رایگان اهدا شد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از برگزاری دومین مرحله قرعه کشی زمین رایگان به خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در شام روز جمعه همزمان با عید غدیر در حسینیه امیرچقماق خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر ۱۶۰۰ نفر اطلاعات خود را برای این مرحله آماده کرده اند و بیش از ۲۰۰ خانوار دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال نیز زمین ٢٠٠مترمربع هدیه خواهند گرفت و این اقدام خط شکنی دوم استان در قرارگاه جوانی جمعیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.