برخورداری ۷۳ درصد از جامعه ایران از خدمات بیمه‌ای

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: ۷۳ درصد از جامعه ۸۵ میلیون نفری ایران تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار دارند.

میرهاشم موسوی صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های درمان تامین اجتماعی استان اردبیل و افتتاح ساختمان جدید اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل، گفت: راهبرد توسعه خدمت در دولت سیزدهم بیش از پیش تقویت شده و بخش‌های خدمت رسان تلاش بیشتری داشته‌اند و بالاترین خدمت در راستای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه است که این مسیر با همت و قدرت در سازمان تامین اجتماعی با برنامه‌های مختلف در حال حرکت است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی رضایت مردم را مهم‌ترین اصل سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمات عنوان کرد و می گوید: ما امانتدار مردم هستیم و باید برای پاسخگویی شایسته همیشه آماده باشیم که بخشی از این پاسخگویی مجموعه اقدامات اجرایی پروژه‌های درمانی در سطح کشور است.

او با تاکید بر اینکه تاخیر در پروژه‌ها آفت است، گفت: با قدرت و قوت مسیر توسعه را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم تاخیر در پروژه‌ها به حداقل برسد. 

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه با بیان اینکه مردم ما شایسته با کیفیت‌ترین خدمات درمانی هستند می گوید: در دهه فجر پارسال ۷۸ پروژه مهم سازمان افتتاح شد که ضریب خدمات را افزایش داد.

موسوی یکی از موانع رشد و پیشرفت کشور را عدم توجه به مسائل اساسی دانست و گفت: باید به رویکرد در سیاست کشور نگاه دوباره شود و اقتضائات هر منطقه در این رویکرد لحاظ و بر اساس آن برنامه ریزی و اقدام شود.

او با تاکید بر ۸ راهبرد اعلام شده سازمان در راستای ارائه خدمات می گوید: قبل از انقلاب تنها ۲۰ درصد جامعه ۳۵ میلیون نفری ایران تحت پوشش بیمه بودند درحالیکه هم اکنون ۷۳ درصد جامعه ۸۵ میلیون نفری ایران تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار دارند و سعی می‌کنیم این رقم به ۱۰۰ درصد برسد. 

موسوی همچنین از ارائه ۱۸ نوع خدمات کلان توسط سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور خبر داد و گفت: در برخی موارد از برخی کشورهای پیشرفته جلوتر هستیم ودر سایر بخش‌ها سعی شده در حداقل زمان به استاندارد جهانی برسیم. 

به گفته او، تعداد پروژه‌ها در سطح کشور خوب و سرعت اجرای آن‌ها مناسب است که این اقدام با قوت و همت ادامه خواهد یافت. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار