معرفی فرماندار جدید سپیدان

علیرضا سامری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان معرفی شد.

در مراسمی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و با حکم استاندار فارس علیرضا سامری به عنوان سرپرست فرمانداری سپیدان معرفی و از خدمات چهارده ماهه محمد رضایی فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

علیرضا سامری دارای مدرک کارشناسی ارشد است و در سال ۸۴ با عنوان کارشناس سیاسی امنیتی در وزارت کشور در استان خراسان جنوبی کار خود را آغاز کرده است.

سامری بخشداری، بازرس استانداری در هیئت‌های بازرسی در انتخابات و معاون مدیر کل اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد را در کارنامه خدمتی خود دارد.

محمد رضایی مدت ۱۴ ماه در سپیدان در سمت فرماندار خدمت کرده و با حکم استاندار به عنوان سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس منصوب شد.

نهضت پیگیری امور مردم راه‌اندازی شود 

اسماعیل قزل سفلی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در این آیین گفت:  امروز ضرورت دارد نهضت پیگیری امور و کار‌های مردم راه‌اندازی شود و اجازه ندهیم هیچ کاری از مردم روی زمین بماند.

قزل‌سفلی گفت: مدیران باید برای موفقیت در مسیر خدمت به مردم دارای برنامه تحولی باشد تا بداند در کجا قرار دارند، به کجا می‌خواهند بروند و چگونه قرار است این مسیر را طی کنند.

او ادامه داد: حرکت در این مسیر و رسیدن به مقصد بدون شناخت و تامل در ظرفیت‌ها و استعداد‌های در حوزه‌های مختلف امکان ندارد.

قزل‌سفلی اظهار کرد: باید تمام نقاط قوت‌ها، ضعف‌ها، تهدید‌ها و فرصت‌ها در قالب یک برنامه تحولی تهیه شود تا در دوره مدیریت‌ها هرچند کوتاه هم که باشند اثرگذار بوده و به کار آید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فرمانداران باید نسبت به روزنه‌های فساد حساس باشد و در هیچ عرصه‌ای اجازه ندهند که رانت خواران، ویژه خواران و افراد اهل زد و بند نفوذ پیدا کنند.

قزل سفلی افزود: همچنین استفاده از نیرو‌های کارآمد که در کنار خوب بودن دارای توانمندی و کارآمدی هم باشند نیز در دستور کار فرمانداران و سایر مدیران باشد.

او اظهار کرد: باید خود را به مردم و مسائل آن‌ها به ویژه محرومان نزدیک کنید و با حضور میدانی و محسوس و ملموس در صدد حل مشکلات آن‌ها برآیید.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی انتظار ما از مدیران و فرمانداران است، مردم از ما مسئولان انتظار دارند که پیگیر حل مشکلات آن‌ها باشیم و حتی اگر پیگیری‌های ما به نتیجه هم نرسد همین که ببینند مسئولان برای حل مشکلات آن‌ها تلاش و کوشش می‌کنند، رضایت آن‌ها را جلب می‌کند.

قزل سفلی گفت: مسئولان در اتاق خود را به روی جوانان به ویژه جوانان انقلابی باز نگاه دارند و از ظرفیت آن‌ها استفاده کنند.

او ضمن تاکید بر لزوم گسترش دایره مشورت فرماندران و مدیران با روحانیون، بزرگان و پیشکسوتان افزود: امروز در شرایطی هستیم که ضرورت دارد همه در کنار هم قرار گیریم و تمام ظرفیت‌ها را نیز برای حل مشکلات مردم و مسائل نظام در کنار هم قرار دهیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس عنوان کرد: همچنین به پیشنهادات و ایده‌های مردم، دانشجویان و استادان دانشگاه توجه شود و به کارگیری ظرفیت‌ها و توانایی‌های آن‌ها مد نظر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار